افزایش میزان غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: برای مناطق صنعتی و کلانشهر اصفهان شرایط افزایش میزان غلظت آلاینده‌ها، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده، اظهار کرد: در این بازه زمانی، جو پایدار بر روی آسمان استان حاکم می‌شود که بر این اساس در اکثر نقاط، آسمان صاف تا قسمتی ابری و کاهش وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای مناطق صنعتی و کلانشهر اصفهان شرایط افزایش میزان غلظت آلاینده‌ها، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

 کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص میانگین دمای هوا طی ۲۴ آینده گفت: میانگین دمای هوا بین یک تا  سه درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد که این روند افزایشی تا پایان هفته ادامه دارد.

علی عسگریان با بیان اینکه بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به سه درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی،  خور و بیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و منطقه فرودگاه شهید بهشتی با دمای هوای هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 362543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.