اخلال در سخنرانی رییس جمهوری

همزمان با حضور رییس جمهور در نشست علنی امروز مجلس برای ارائه لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور، جمعی از نمایندگان استان خوزستان در اعتراض به وضعیت بحرانی آب در این استان در مجاورت جایگاه هیات رییسه تجمع کردند. این نمایندگان به هنگام سخنرانی  رییس جمهوری نیز اخلال ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، نمایندگان تجمع کننده همزمان با سخنرانی رییس جمهور در پشت تریبون مجلس، حاضر نشدند که روی صندلی‌های خود بنشینند و در ادامه با پادرمیانی برخی اعضای هیات رییسه و نمایندگان، تعدادی نمایندگان معترض به تجمع خود پایان داده و در جای خود نشستند.

نمایندگان مردم خوزستان  در حین سخنرانی رییس جمهور در خصوص حل بحران آب کشور نسبت به این موضوع اعتراض کرده که این مسأله موجب توقف چند لحظه‌ای سخنرانی رییس جمهور در صحن علنی مجلس شد.

علی لاریجانی، رییس مجلس نیز از نمایندگان معترض درخواست کرد نظم جلسه را رعایت کرده و به صندلی‌ها خود باز گردند که پس از این تذکر نمایندگان معترض متفرق شدند.

در ادامه سخنرانی رییس جمهور، مجید ناصری نژاد، رییس مجمع نمایندگان خوزستان در حین سخنرانی رییس جمهور درخصوص حل بحران آب در جایگاه وی حاضر شد و نسبت به سخنان روحانی اعتراض کرد که رییس جمهور با بیان اینکه برای حل این موضوع در بودجه سال ۹۸ راهکار پیش بینی شده است به مزاح گفت امروز چه قدر موضوع آب در کشور مهم شده است!

کد خبر 362531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.