بستری شدن نماینده جنجالی سراوان در بیمارستان/ سارق استخرها دستگیر شد

بستری شدن نماینده جنجالی سراوان در مجلس شورای اسلامی در بیمارستان، پیدا شدن کودک خارجی ربوده شده در خمینی شهر در استان مرکزی و تلف شدن ۱۰ هزار مرغ از مهم‌ترین اخبار حوادث کشور طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا،  محمدباسط درازهی، نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به دلیل حمله عصبی و تب شدید در بیمارستان طرفه تهران تحت درمان قرار گرفت.

در همین رابطه پزشک معالج وی اظهار کرد: علت مراجعه این نماینده سکته قلبی نبوده است بلکه به علت تب بالای وی مورد معالجه قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به تب بالای وی نیاز به بررسی‌های عفونی وجود داشت که ساعتی پیش وی را به بیمارستان امام حسین (ع) تهران اعزام کردیم.

پزشک معالج نماینده سراوان ادامه داد:‌ با توجه به بیقراری وی و تب او در حال حاضر در بیمارستان امام حسین به سر می‌برد.

جزییات ربودن پسر بچه خارجی در ایران!

پسربچه هشت ساله ای که از شهرستان خمینی شهر استان اصفهان ربوده شده بود، در عملیات مشترک کارآگاهان پلیس استان های مرکزی و اصفهان، از دست ربایندگان نجات یافت.

سرهنگ سید نورالدین حسینی، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار کرد:‌ در پی وقوع یک فقره آدم ربایی پسربچه هشت ساله تبعه افغانستان از شهرستان خمینی شهر استان اصفهان، در روند تحقیقات پلیس سرنخ هایی از انتقال فرد ربوده شده در مکانی نامعلوم در شهرستان اراک به دست آمد.

وی افزود: با اعزام تیمی از کارآگاهان پلیس استان اصفهان به این استان، طی هماهنگی انجام شده با مراجع قضائی، تحقیقات تخصصی برای شناسایی مخفیگاه ربایندگان آغاز شد؛ ربایندگان، مبلغ حدود ۲۰۰ میلیون تومان را از خانواده فرد روبوده شده درخواست کرده بودند که سرانجام در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه آنان در یکی از محله های شهرستان اراک شناسایی شد.

سرهنگ حسینی ادامه داد: در عملیات برنامه ریزی شده، سه متهم اصلی پرونده و پنج نفر از افرادی که در اجرای این نقشه آدم ربایی با آنان همکاری داشتند، دستگیر شدند و پسر بچه هشت ساله نیز که در منزلی مسکونی نگهداری می شد، صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

تلف شدن ۱۰ هزار مرغ با مصرف غذای مسموم

رییس اداره دامپزشکی شهرستان جوانرود از دفن بهداشتی ۱۰ هزار قطعه مرغ که به دلیل استفاده از غذای مسموم تلف شده و از چرخه مصرف خارج شده بودند، خبر داد.

احمد امیری افزود: این تلفات مربوط به یک مرغداری مرغ تخم گذار ۵۰ هزار قطعه‌ای بوده که به واسطه مسمومیت غذایی ۱۰ هزار قطعه آن تلف شد.

وی با اشاره به دفن بهداشتی طیور تلف شده افزود: عملیات دفن بهداشتی با همکاری و هماهنگی شبکه بهداشت و اداره محیط زیست انجام شد.

دستگیری سارق استخرها

سرهنگ کیوان ظهیری، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به شکایت‌های مردمی مبنی بر به سرقت رفتن اموال آن‌ها در استخرهای پایتخت، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و رسیدگی به آن در دستور کار ماموران پلیس پیشگیری پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و بررسی تصاویر به دست آمده سارق سابقه دار توسط ماموران شناسایی و در یک عملیات نسبت به دستگیری وی اقدام شد که به سرقت ۵۰۰ میلیون تومان از اموال مراجعه‌کنندگان اعتراف کرد.

دستگیری پزشک قلابی در رامسر

حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد، رییس کل دادگستری استان مازندران گفت:در راستای حفظ حقوق عامه و در پی گزارش شبکه بهداشت شهرستان رامسر مبنی بر انجام فعالیت پزشکی بدون مجوز، حکم بازرسی از این مکان طبابت غیر مجاز صادر شد.

این مقام قضایی ادامه داد: در بازرسی از محل مورد نظر، مردی ۵۰ ساله که به فعالیت غیرمجاز پزشکی اشتغال داشت، دستگیر و مقادیری داروی تقلبی و دست ساز و مشروبات الکلی نیز در محل کشف شد.

حجت الاسلام تقوی فرد خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار تامین، بازداشت و پرونده در یکی از شعبات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رامسر در حال رسیدگی است.

کد خبر 362505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.