آخرین نسخه واتس آپ با قابلیت "تصویر در تصویر" می آید

طبق اعلامیه سایت اصلی تیم مدیریت پیام رسان واتس آپ، قابلیت تصویر در تصویر که از چندی پیش قرار بود به این پیام رسان اضافه شود و آن را جذاب تر کند، این ماه در دسترس همه کاربران این پیام رسان میلیونی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند ماه پیش،گزارش های ضد و نقیض برخی از سایت ها در مورد قرارگیری این قابلیت در واتس آپ، توجه کاربران آن را به خود جلب کرد و تیم مدیریت این پیام رسان نیز در یک پیام، وعده قرارگیری این قابلیت در آینده نه چندان دور در واتس آپ را منتشر کرد.

ویژگی تصویر در تصویر (picture in picture) که یکی از چند قابلیت جدید این پیام رسان است، به دلیل حساسیت و جذابیت پیش از سایر قابلیت های جدید و وعده داده شده تیم مدیریت واتس آپ در اختیار کاربران قرار می گیرد تا پس از آن از ده ها قابلیت جدید واتس آپ برای کاربران رونمایی شود.

قابل توجه است که این قابلیت از ابتدای سال 2018 در اختیار کاربران نسخه IOS واتس آپ قرار گرفت و اکنون سربلند از امتحان بیرون امده تا در اختیار نسخه های اندروید واتس آپ و کاربران آن قرار گیرد.

درخواست تعداد زیادی از کاربران این پیام رسان که یکی از زیر مجموعه های فیسبوک است، در ارائه این قابلیت نقش بسیار مهمی داشته است چرا که چندین بار پویش های مختلفی برای درخواست از تیم مدیریت واتس آپ برای ارائه این قابلیت راه اندازی شده بود.

کد خبر 362502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.