اجازه ایجاد گره‌های کور ترافیکی را ندهیم

از سمت پل‌های غدیر به سمت خیابان آبشار دوم به دلیل انجام عملیات عمرانی مسیرهای عبور و مرور محدود شده است، از این رو انتظار می‌رود رانندگان با رعایت حق تقدم اجازه ایجاد گره‌های کور ترافیکی را ندهند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، ‌دوشنبه ساعت ۱۹- میدان قدس مسیر ورود به خیابان‌ علامه مجلسی با قفل ترافیک رو به رو شده است.

بر اساس این گزارش، در نیمه جنوبی شهر اصفهان از جمله در بلوار سردار کاظمی، تقاطع‌های سیمین و رودکی، خیابان هزارجریب در هر دو مسیر رفت و برگشت افزایش حجم تردد خودروها مشاهده می‌شود.

در جنوب پل غدیر سرعت بالا و حرکت مارپیچ خودرو ۲۰۶ حادثه‌ساز و باعث وقوع تصادف شد، در مسیر شمال به جنوب روگذر امام خمینی تصادف دو دستگاه خودرو سواری ترافیک سنگینی ایجاد کرده است.

در مسیر بوستان خبرنگار به سمت چهارراه آبشار تردد خودروها با کُندی در جریان است، همچنین در نیمه شمالی شهر حدفاصل خیابان زینبیه تا میدان لاله، خیابان‌های کاوه، رباط و رزمندگان ترافیک سنگینی دارد.

بزرگراه‌های شهیدان ردانی‌پور و خرازی ترافیک رو به رشدی دارد، همچنین ترافیک حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا سرسام‌آور است و توصیه می‌شود رانندگان این مسیر را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب نکنند.

مسیر شرق به غرب بزرگراه شهدای صفه از دیگر مسیرهای شلوغ این دقایق در شهر اصفهان است، در مسیر غرب به شرق بلوار کشاورز نیز با توجه به انجام عملیات عمرانی ترافیک نیمه‌سنگینی وجود دارد.

پارک دوبل خودروها در خیابان‌های حکیمنظامی، عبدالرزاق و شمس‌آبادی باعث مسدود شدن یک لاین عبوری از خیابان و افزایش ترافیک شده است.

کد خبر 362497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.