رادیوی اصفهانی‌ها روی فرکانس "رادیو مادرانه"

برنامه "رادیو مادرانه" به همت مرکز تخصصی بانوان آفتاب از شبکه رادیویی اصفهان پخش می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، مدیر مرکز تخصصی بانوان آفتاب از پخش برنامه "رادیو مادرانه" خبر داد و اظهار کرد: پخش برنامه رادیو مادرانه به همت مرکز تخصصی بانوان آفتاب سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی  شهرداری اصفهان و با همکاری رادیو صدای شهر از روز دوشنبه پنجم آذرماه آغاز شده و در ۶ جلسه تا روز دوشنبه ۱۰ دی ماه از رادیو اصفهان پخش می‌شود.

لیلا لندی اصفهانی درباره محتوای برنامه رادیو مادرانه افزود: اهمیت و ضرورت نقش مادری و زیبایی‌های آن از جمله محورهای این برنامه است.

وی انتقال حس زیبای مادری را از جمله اهداف این برنامه دانست و ادامه داد: جایگاه رفیع مادران، آمادگی برای مادری از زمان مجردی، بررسی آسیب‌های این حوزه مانند گریز از فرزندآوری و ... از جمله محورهای گفت‌وگوهای کارشناسی در برنامه رادیو مادرانه است.

مدیر مرکز تخصصی بانوان آفتاب گفت: دکتر زهرا یوسفی عضو هیئت علمی دانشگاه و مدیرگروه روانشناسی دانشگاه آزاد واحد اصفهان به عنوان کارشناس در برنامه رادیو مادرانه حضور دارد و در کنار بحث کارشناسی به پاسخگویی به سوالات تلفنی شنوندگان نیز می‌پردازد.

لندی با بیان اینکه رادیو مادرانه نخستین تجربه رادیویی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و مرکز تخصصی بانوان آفتاب است، تصریح کرد: اجرای نمایش رادیویی، معرفی بانوان موفق اصفهانی در زمینه‌های گوناگون شغلی، تحصیلی، فرهنگی، اقتصادی و ... و معرفی یک بانوی قرآنی نیز از دیگر بخش‌های برنامه رادیو مادرانه است.

مدیر مرکز تخصصی بانوان آفتاب گفت: بانوانی که علاقمند به پرسیدن سوالات خود از کارشناس برنامه هستند می‌توانند در سایر ایام هفته نیز با تماس با شماره تلفن مرکز تخصصی بانوان آفتاب (۳ _۳۴۴۶۸۱۱۲) سوالات خود را ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه زنده رادیو مادرانه از ساعت ۱۷:۴۵ تا ۱۸:۳۰ روزهای دوشنبه هر هفته از شبکه رادیویی اصفهان پخش می‌شود.

کد خبر 362484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.