به توانمندی نیروی انسانی خلاق، اعتماد کنید

صبح امروز ( دوشنبه) مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برگزار و حمید شهبازی به عنوان مدیر جدید این منطقه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم تکریم و معارفه مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان صبح امروز - دوشنبه ۳ دی‌ماه- با حضور معاون عمرانی شهردار اصفهان، مدیرکل حوزه شهرداری، اعضای شورای شهر، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مردم و خیران منطقه برگزار شد.

مسئولیت‌ها، میدان آزمودن است

در این مراسم کوروش محمدی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و اقدامات «عبدالرسول امامی، مدیر پیشین منطقه ۱۰» اظهار کرد: آمدن‌ها و رفتن‌ها به منزله ناتوانی مدیری برای خدمتگزاری نیست، بلکه یک مدیر در یک مقطعی در اوج توانمندی‌های خود به مردم خدماتی ارائه می‌دهد که شاید در ادامه امکان‌پذیر نباشد، اما امروز " امامی" در اوج خدمتگزاری است و مدیریت شهری به گواه همه مدیران شهرداری معتقد است که وی شایستگی جایگاه بهتری را دارد.

وی ادامه داد: مسئولیت‌ها میدان آزمودن است و " آقای امامی" در این آزمون سرافراز بود. همه ما روزی مسئولیت‌هایی را برعهده می‌گیریم، اما در این سلسله ماموریت‌ها، مهم خدمتگزاری به مردم است؛ مدیر سابق این منطقه چهره مردمی داشت و در طی سالهای مدیریت خود نشان داد که می توان به عنوان یک الگوی انسانی به گونه‌ای به مردم خدمت کرد که نتیجه آن عاقبت‌خیری و تحسین‌برانگیز است؛

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: "امامی" یکی از پاک دست‌ترین شهرداران و از جنس مردم بود که تا امروز شایسته به مردم این منطقه خدمت کرد و این بیانگر آن است که امروز مسئولیت مدیر جدید سنگین‌تر از تمام مدیران مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان است.

فلسفه وجودی مسئولیت‌ها، خدمت به مردم است

در این مراسم مهدی مزروعی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تقدیر از خدمات مدیر سابق منطقه ۱۰ شهرداری اظهار کرد: فلسفه وجودی مسئولیت‌ها، خدمت به مردم است و ما در برابر مردم مسئول هستیم.

وی ادامه داد: هیچ دلیل خیرخواهانه ای نباید در جریان خدمت رسانی به مردم خلل ایجاد کند، زیرا ما در پیشگاه خداوند مسئول هستیم.

به توانمندی نیروی انسانی خلاق، اعتماد کنید

همچنین محمدعلی صرامی، مشاور و مدیرکل حوزه شهردار اصفهان در این نشست اظهار کرد: "مهندس امامی" به عنوان یک رزمنده نه تنها در دوران جنگ که پس از آن هم مسئولیت خود را در خدمت به مردم به نحواحسن انجام داد؛ مدیر سابق این منطقه، فردی متعهد، مذهبی و مردمی بود و این ویژگی‌ها خدمتگزاری و مسئولیت شهردار جدید را سخت می‌کند.

صرامی خطاب به مدیر جدید منطقه ۱۰ گفت: در سازمان‌ها دیوارهای زیادی وجود دارد که ما را احاطه می‌کند، اگر در چهارچوب این دیوارها قرار بگیریم، زمان سپری شده و نمی‌توانیم به مردم به طور شایسته خدمت کنیم

وی ادامه داد: دیوار تکراری تعصب که در هر سازمانی وجود دارد، نمی گذارد که افراد خلاق و نوآور خود را نشان دهند، اما در مدیریت جدید شهری امیدواریم بتوانیم زمینه بروز خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها را در شهر فراهم کنیم.

مشاور و مدیرکل حوزه شهردار اصفهان با بیان اینکه نیروی انسانی توانمند را باید شناخت، ابراز امیدواری کرد: مدیر جدید منطقه در حوزه‌هایی که شهرداری در آنها برنامه‌ریزی و اهدافی را برای جبران عقب ماندگی‌ها مشخص کرده است با به کارگیری نیروی انسانی توانمند محقق و در جهت خدمت به مردم گام بردارد.

به گزارش ایمنا، حمید شهبازی، مدیر جدید منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، متولد سال ۱۳۵۸، لیسانس مدیریت برنامه‌ریزی شهری و فوق لیسانس علوم سیاسی است. وی شهردار هرند بوده و از جمله سوابق کاری وی مدیریت روابط عمومی شهرداری خمینی شهر، مدیر سازمان فرهنگی، تفریحی شهرستان خمینی‌شهر و مدیر امور شهری خمینی شهر بوده است. حمید شهبازی در سالهای ۹۴ و ۹۵  به عنوان شهردار نمونه استان معرفی شد.

کد خبر 362443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.