تست نهایی سیستم ایمنی هشدار اتوماتیک اتاق فرمان مترو

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از تست نهایی سیستم ایمنی هشدار اتوماتیک اتاق فرمان مترو خبر داد و گفت: سیستم جدید FM۲۰۰ اتاق‌های فرمان را به صورت اتوماتیک هشدار می دهد.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: جلوگیری از بروز حوادث و اطفاء حریق برخی از قسمت‌ها و تأسیسات شهری تخصصی و خاص است و مترو نیز از جمله مکان‌هایی است که باید به صورت تخصصی و خاص به مسایل ایمنی آن نگاه کرد.

وی افزود: مورد بعدی سیستم تابلوهای برق است که سیستم اطفائیه خاص خود را دارد، از این رو در تمام مراحل طراحی، نصب و مسائل ایمنی مترو، کارشناسان واحد پیشگیری سازمان آتش نشانی حضور و تعامل و همکاری خوبی را با مسئولان سازمان قطار شهری دارند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: درخواست سازمان از مسئولان قطار شهری این است که در همه مراحل این تعامل را حفظ کنند و با کارشناسان سازمان آتش نشانی تعامل داشته باشند تا شاهد خطرات کمتر باشیم.

گلابی با بیان اینکه در خط دو با راه اندازی مدیریت ایمنی اقدامات خوبی صورت گرفته است، گفت: در هر مکان و موضوعی که سازمان قطار شهری بر حسب نیاز از سازمان آتش‌نشانی درخواست کمک کند از جمله بحث‌های اولیه در هنگام حفاری تونل، سازه نگهدارها یا در TBM، بلافاصله کارشناسان حضور پیدا می‌کنند و چنان‌چه بر حسب اتفاق حادثه‌ای اتفاق افتد پس از اعلام با ۱۲۵ در کوتاه‌ترین زمان ماموران آتش نشانی حضور خواهند داشت.

کد خبر 362439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.