ماهیت جمهوری اسلامی دستگیری از مظلومان جهان اسلام است

شهرضا - معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرضا گفت: انتخاب افرادی مانند جان بولتن در کابینه رییس جمهور آمریکا، باهدف تغییر نظام سیاسی ایران انجام شده است، بنابراین در شرایط فعلی حفظ بصیرت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمدحسین داراب امروز(دوشنبه) در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: وقوع انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی قرن حاضر، زمینه بروز تحولات گسترده‌ای در داخل و خارج کشور بود که یکی از مهمترین آن‌ها ایستادگی در برابر بیگانگان بود که قصد دست‌اندازی بر منافع کشور را داشتند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی از نخسیتن روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اعمال تحریم‌های اقتصادی، حمله طبس، تهاجم نظامی و تهاجم فرهنگی، قصد مبارزه با انقلاب اسلامی را داشتند، اما موفق نشدند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرضا با بیان اینکه انقلاب‌های ضد استکباری در کشورهای مختلف ایجاد شده است، تصریح کرد: این انقلاب‌ها به مرور زمان دچار انحراف شدند و با تهاجم فرهنگی دشمن، شکست خوردند، اما انقلاب اسلامی همچنان با حفظ ماهیت به مواضع ضد استکباری خود ادامه می‌دهد.

داراب یادآور شد: رخداد ۹ دی، واقعه مهمی بود که با برنامه‌ریزی دشمنان و صرف هزینه‌های هنگفت عوامل ضد انقلاب که متأسفانه به بی‌بصیرتی عده‌ای از افراد، توسعه پیدا کرد.

وی تأکید کرد: انتخاب افرادی مانند جان بولتن در کابینه رییس جمهور آمریکا، باهدف تغییر نظام سیاسی ایران انجام شده است، بنابراین در شرایط فعلی حفظ بصیرت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرضا با بیان اینکه اقدامات نظامی آمریکا در ایران، عراق و سایر کشورها با شکست مواجه شده است، اظهار کرد: بودجه سه میلیارد دلاری آمریکا با عنوان توسعه دموکراسی انجام شده که در واقع باهدف افزایش نارضایتی عمومی با افزایش فشارهای اقتصادی انجام شده است، بنابراین صرف هزینه در مناسبت‌هایی مانند ۹ دی و افزایش بصیرت عمومی، در واقع سرمایه‌گذاری برای حفظ انقلاب و اسلام است.

داراب با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام در راستای اهداف ضد انقلابی سران این کشور انجام شد، خاطرنشان کرد: در این شرایط اعتصابات کامیون داران و سایر تجمعات و مشکلات مالی بانک‌ها افزایش پیدا کرد.

وی اظهار کرد: دشمن شبهات زیادی درخصوص حضور نیروها و مسئولان ایران در کشورهای سوریه و لبنان مطرح می‌کند، در حالی که ماهیت جمهوری اسلامی دستگیری از مظلومان جهان اسلام است.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرضا با بیان اینکه ایجاد و تقویت داعش باهدف تجزیه ایران و عراق بوده است، یادآور شد: با شکست این دسیسه، اختلافات قومیتی ایجاد و تقویت شد و کشور عربستان به عنوان دنبال کننده نقشه‌های آمریکا و سراییل در منطقه، از اختلافات مذهبی حمایت کرد.

داراب تصریح کرد: هدایت اقدامات ضدانقلابی با محوریت شبکه‌های رسانه‌ای ضد انقلابی بوده است که یکی از گسترده‌ترین آن‌ها منافقان هستند.

کد خبر 362437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.