محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته اولویت شهرداری است

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: اولویت نخست حوزه خدمات شهری، محرومیت زادیی از مناطق کم برخودار و کمتر توسعه یافته است تا بیشتر از قبل شاهد رضایت مردم و شهروندان این مناطق باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، حسین امیری صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید از شهرداری منطقه ۱۴ با بیان اینکه فعالیت و پیشبرد اهداف در مناطق محروم و کم‌برخوردار به نسبت دیگر مناطق سخت‌تر است، اظهارکرد: علاوه بر مشکلات عمرانی  و اجرایی که در این دست مناطق وجود دارد، مشکلات اجتماعی، حاشیه‌نشینی و راه اندازی شغل‌های کاذب از نمودهای مناطق کمتر توسعه یافته است در این راستا در تلاش هستیم تا مشکلات مردم در مناطق کمتر توسعه یافته را رفع کنیم، البته این مهم با همیاری و همکاری همه دستگاه و نهادها اجرایی خواهد شد.

وی افزود: اولویت نخست مدیریت شهری نیز محرومیت زادیی از مناطق کم برخودار و کمتر توسعه یافته است تا بیشتر از قبل شاهد رضایت مردم و شهروندان این مناطق باشیم.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه توسعه فضای سبز در منطقه ۱۴ که از جمله مناطق کمتر توسعه یافته است در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های لازم به سمت افزایش سرانه فضای سبز منطقه حرکت خواهیم کرد.

امیری اظهار کرد: نبود سیمای مناسب و شکل نامطلوب ساختمان‌ها و در کل شکل‌گیری مناظر نازیبا در منطقه ۱۴ از دغدغه‌های خدمات شهری است که با برنامه‌ریزی و هماهنگی بین سازمان زیباسازی و اداره کل پیشگری و رفع تخلفات شهری به دنبال ایجاد منطقه با نشاط و مفرح هستیم.

کد خبر 362426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.