تصادف در بزرگراه شهدای صفه

در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهدای صفه دو دستگاه خودرو سواری به دلیل رعایت نکردن فاصله ایمنی و سرعت مجاز تصادف کرده و ترافیک این بزرگراه را افزایش دادند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، یکشنبه ساعت ۱۹- در این لحظات خیابان‌های حاشیه جنوبی مسیر رودخانه زاینده رود از بلوار سعدی به سمت بلوار آیینه خانه بار ترافیک پر حجم دیده می‌شود.

بر اساس این گزارش، مسیر جنوب به شمال توحید،  بزرگمهر و هشت بهشت غربی حدفاصلخیابان بزرگمهر تا چهارراه گلزار از دیگر مسیرهای شلوغ شهر اصفهان در این دقایق است.

در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهیدخرازی ترافیک بسیار سنگینی دارد، در بزرگراه شهید صیاد شیرازی حدفاصل خروجی علامه امینی تا چهارراه هشت بهشت نیز تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

در حالی که خیابان علامه مجلسی حدفاصل میدان قدس تا چهارراه ابن سینا کندی حرکت خودروها قابل مشاهده است، مسیر شرق به غرب خیابان سعادت آباد ترافیکی روان دارد.

به دلیل وجود محدودیت‌های ترافیکی به دلیل انجام عملیات عمرانی در خیابان میر، رفت وآمدخودروها در این خیابان با کندی انجام می‌شود.

 تردد خودروها در مسیر رفت و برگشت خیابان بزرگمهر حدفاصل میدان احمدآباد تا تقاطع خیابان بلال به آرامی صورت می‌گیرد.

همچون روزهای گذشته پارک دوبل خودروها در خیابان‌های عبدالرزاق و شمس‌آبادی مانع از تردد روان خودروها و افزایش ترافیک شده است.

توقف مسافربرهای شخصی و تعدادی از اتوبوس های برون شهری در خیابان کاوهمقابل پایانه مسافربری کاوه باعث کندی حرکت خودروهای عبوری شده است.

کد خبر 362380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.