لایحه مالیات بر ارزش افزوده نهایی شد

زهرا سعیدی در تشریح نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: در حال حاضر این لایحه نهایی شده و پس از اصلاحات ویرایشی برای بررسی در صحن علنی مجلس به هیئت رییسه ارائه می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، زهرا سعیدی مبارکه در تشریح نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: نخستین دستورکار امروز کمیسیون انتخاب اعضای هیأت تحقیق و تفحص از گمرک کشور بود که  پیرو درخواست 4 ماه قبل برای تحقیق و تفحص از گمرک و در دستور کار قرار گرفتن این طرح، انتخابات اعضای هیأت مزبور امرئز برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بررسی طرح تحقیق و تفحص از 4 ماه قبل در دستور کمیسیون قرار گرفت و کلیات آن  نیز یک مان قبل در صحن علنی مجلس به تصویب رسیده بود، افزود: بر اساس انتخابات برگزار شده عین‌الله شریف پور، علی اسماعیلی، علی اکبر کریمی،‌ زهرا سعیدی، ‌عامر کعبی، احمد انارکی محمدی، شهاب نادری، محمد حسن نژاد، سید تقی کبیری، سید فرید موسوی، از سوی کمیسیون و محمود شکری، نادر قاضی‌پور،‌ محمود بهمنی، اکبررنجبرزاده،‌ و امیر خجسته از متقاضیان به عنوان اعضای این هیئت انتخاب شدند.

تصویب مواد نهایی لایحه مالیات برارزش افزوده

وی در تشریح دستور کار دیگر کمیسیون اقتصادی، ادامه داد: دستورکار دیگر کمیسیون بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری شرکت ماشین سازی تبریز و املاک مربوطه و همچنین شرکت آذرچلیک توسط سازمان خصوصی سازی بود که به تصویب رسید.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، از تصویب مواد نهایی لایحه مالیات برارزش افزوده در نشست امروز کمیسیون اقتصادی خبر داد و گفت: در حال حاضر این لایحه نهایی شده و پس از اصلاحات ویرایشی برای بررسی در صحن علنی مجلس به هیئت رییسه ارائه می شود.

کد خبر 362378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.