شهر در مسیر تحقق درآمدهای پایدار/ عزم شهرداری برای تحقق مشارکت ۱۲۰ میلیارد تومانی مناطق

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: با حضور سازمان سرمایه گذاری برای نخستین بار در جلسات بودجه نویسی شهرداری اصفهان، مناطق ۱۵ گانه شهر موظف به تحقق مجموع درآمد ۱۲۰ میلیارد تومانی با استفاده از پروژه های مشارکتی شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، شهرام رییسی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان در جلسات بودجه نویسی سال ۹۸ شهرداری حضور داشت، اظهار کرد: بر اساس داده ها و اطلاعاتی که در هشت ماه اخیر از حوزه های مشارکتی شهر احصا شده بود، نیاز به این حضور احساس شد؛ بر این اساس حوزه‌های مشارکتی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به تفکیک مناطق شناسایی شد تا حوزه های درآمدی برای سال ۹۸ در بودجه در نظر گرفته شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان افزود: کارشناسان سازمان در جلسات اختصاص بودجه به مناطق ۱۵ گانه شهرداری حضور داشتند و مقرر شد همه مناطق سال آینده درآمدی را از محل مشارکت‌ها تامین کنند.

رییسی خاطرنشان کرد: در صورت لحاظ همه شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی در مناطق بدون در نظر گرفتن درآمدهای شهرداری مرکزی در بودجه سال آینده شهر اصفهان تعریف شده است.

وی گفت: با مصوبه شورای شهر اصفهان مناطق موظف شده‌اند علاوه بر تحقق درآمد فوق، پروژه‌های جدید را هم لحاظ کنند که در این راستا کارشناسان سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان، قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق را شناسایی و امور اجرایی مربوط به آن را انجام می‌دهند تا شهر در مسیر تحقق درآمدهای پایدار حرکتی رو به جلو داشته باشد.

کد خبر 362355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.