کمربند جنوبی مشهد تمام مجوزهای بالادستی را دریافت کرده است

نایب رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد: گفت: کمربند جنوبی مشهد تمام مجوزهای بالادستی از جمله کمیسیون ماده پنج را دریافت کرده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، پروژه کمربندی جنوبی مشهد، یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های شهرداری است. طول کل پروژه از انتهای بلوار شهید برونسی تا اتوبان باغچه حدود ۲۷ کیلومتر است که در دو فاز اجرا خواهد شد. فاز اول که شامل قطعات اول تا سوم است، به طول ۱۲ کیلومتر بوده که حدفاصل تقاطع شهرستانی تا تقاطع طالقانی را به هم متصل می‌کند.

اما متأسفانه این پروژه حال‌ و روز خوبی ندارد و با تمام مجوزهای محیط ‌زیستی که دریافت کرده است فعلا اجرای آن به دلیل عدم رعایت مسائل زیست‌محیطی متوقف‌ شده است.

 سید مسعود ریاضی، نایب رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: در ارتباط با این پروژه تا به امروز بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است و فاز نخست آن بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: کمربند جنوبی مشهد تمام مصوبات بالادستی ازجمله کمیسیون ماده پنج را دریافت کرده است و تنها خورده‌ای که به این پروژه گرفته می‌شود مسائل محیط‌زیستی است و نکته جالب اینکه امضای مسئولان محیط‌زیست وقت ذیل مصوبات این پروژه وجود دارد.

ریاضی اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام‌ شده معضل فاز نخست کمربند جنوبی در حال رفع است و برای فازهای بعدی نیز قرار شده است کارهای محیط زیستی مفصل‌تری انجام شود تا با کمترین مشکل و بیشترین سود این پروژه اجرا شود.

کد خبر 362347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.