بحران آلودگی در اصفهان فراتر از آب است

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید مسائل مربوط به آلایندگی هوا در رأس برنامه‌ها، مباحث عملیاتی و بودجه قرار گیرد و به سلامت مردم که از مسائل حیاتی زندگی است توجه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا امیراحمد زندآور ظهر امروز در آیین رونمایی از طرح‌های سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان اظهار کرد: اقدامات انجام شده در شهر در حوزه حمل و نقل برمبنای ضروریات شهر انجام می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مسیر تنظیم بودجه سال ۹۸ هستیم، تأکید کرد: انتظار می‌رود به سمتی پیش برویم تا برای سازمان‌هایی که در امر کاهش آلایندگی حرکت می‌کنند از جمله اتوبوسرانی، تاکسیرانی، حمل ونقل بار و سازمان پایانه ها اعتبارات مناسب در نظر گرفته شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در شهر اصفهان در بخش آلایندگی مشکلات زیادی وجود دارد که می‌توان گفت موضوع آلایندگی فراتر از مسئله آب اصفهان باید مورد توجه قرار گیرد.

زندآورخاطر نشان کرد: پرداختن به برنامه‌های مختلف در حوزه‌های حمل و نقل و محیط زیست همواره مورد توجه قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه باید مسائل مربوط به آلایندگی در رأس برنامه‌ها، مباحث عملیاتی و بودجه مدنظر قرار داد، گفت: سلامت مردم که از مسائل حیاتی زندگی است، باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: باید اطلاع‌رسانی‌های خوبی از اقدامات انجام شده صورت گیرد تا مسیر رسیدن به هدف را نزدیک تر کنیم و شهروندان از اجرای اقدامات اطلاع پیدا کنند.

کد خبر 362336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.