در کنار بزرگان، کِشتی به گل نشسته کُشتی را به ساحل می‌رسانیم

رییس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: برنامه های آینده کشتی اصفهان بر همان منوال سیاست های هیئت است که در مجمع بیان کردم و با استفاده از بزرگان این رشته کِشتی به گِل نشسته کُشتی اصفهان را به ساحل می رسانیم.

مصطفی میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با برنامه های هیئت کشتی استان اصفهان اظهار کرد: در مدت زمانی که سرپرست کشتی اصفهان بودم نشستی با بزرگان کشتی استان داشتیم که طی آن سیاست های هیئت کشتی را در شش بند تدوین کردیم که مهم ترین آن تعامل با فدراسیون و ارگان ها بوده است.

وی افزود: ضمن اینکه فعال سازی هیئت شهرستان ها، استعداد یابی، آموزش مربیان و سرمایه گذاری در بخش بانوان از دیگر برنامه های ما خواهد بود.

رییس هیئت کشتی استان اصفهان خاطر نشان کرد: برنامه های آینده کشتی هم بر همان منوال شش سیاستی است که در مجمع بیان کردم و با استفاده از بزرگان این رشته کِشتی به گِل نشسته کُشتی اصفهان را به ساحل می رسانیم. برنامه های اصلی ما استعداد یابی در سنین پایه و شهرستان ها است و باید کشتی را از آن حالت تک بعدی شهر اصفهان خارج کنیم و شهرستان هارا در تمام زمینه ها فعال کنیم.

میرزایی ادامه داد: سعی داریم اردو های بستر سازی تیم ملی را در استان برگزار کنیم تا بازیکنانمان را با کشتی گیران خوب ایران محک بزنیم.

وی در پاسخ به این سوال که کمبود های کشتی اصفهان را چه چیز هایی می دانید؟ تصریح کرد: اصفهان استان مستعدی در زمینه کشتی است اما چند سال است که کم رنگ شده، اما این نیست که بگوییم استعداد نداریم، ما هم سخت افزار داریم و هم نرم افزار اما باید تمامی این ها برنامه ریزی شوند.

رییس هیئت کشتی استان اصفهان خاطر نشان کرد: باید تمام پیشکسوتان صاحب نظر ورود کنند، همانطور که محمد طلایی در کشتی آزاد، هاشم قنبری، جزینی و شیرانی در کشتی فرنگی و دیگر کشتی گیران بزرگی که در ایران عناوین مختلفی کسب کردند در حال حاضر مشاوران عالی هیئت هستند.

میرزایی اضافه کرد: اگر در زمینه فنی کشتی همه بزرگان ورود کنند و تعامل خوبی با فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان و ارگان ها داشته باشیم شاهد روزهای طلایی کشتی اصفهان خواهیم بود.

کد خبر 362330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.