۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
جو اصفهان آرام است

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: شرایط جوی هوای سرد بر روی آسمان استان حاکم شده است و تغییرات دمایی نخواهیم داشت.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جو نسبتاً ناپایدار بر روی آسمان استان طی سه روز آینده است که بر این اساس آسمانی صاف تا قسمتی ابری و کاهش وزش باد برای اکثر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: طی سه روز آینده پدیده جوی ویژه در استان وجود ندارد اما ناپایداری‌های ضعیف و غبار صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

 کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: شرایط جوی هوای سرد که بر روی  آسمان استان حاکم شده است زمینه تجمع آلاینده‌ها را برای روز چهارشنبه که جو نسبتاً پایدار است فراهم می‌کند.

سیدان در خصوص میانگین دمای هوا طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا  تغییر محسوسی نخواهد داشت اما همچنان سردی هوا بر روی استان باقی می‌ماند که بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۰  درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به چهار درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی  کاشان با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و میمه با دمای هوای هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 362316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.