کشف مواد مخدر و داروهای غیرمجاز در تیران و کرون

تیران-فرمانده انتظامی تیران و کرون از کشف بیش از ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر و ۸۰۰ بسته دارویی غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، از انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیات پلیسی در کشف مواد مخدر و داروی غیرمجاز در این شهرستان خبرداد و اظهار کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان و فرماندهی انتظامی نجف آباد بیش از ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و سه نفر در این عملیات دستگیر شدند.

وی افزود: مجرمان و توزیع کنندگان مواد مخدر که با هدف فروش و تخریب جامعه فعالیت داشتند جهت تحقیقات و صدور حکم به مقامات قضایی تحویل داده شده‌اند.

فرمانده انتظامی تیران‌وکرون با بیان اینکه دو فروشگاه صنفی در این شهرستان اقدام به عرضه و توزیع داروی قاچاق و غیربهداشتی کرده‌ بودند، تصریح‌ کرد: با اقدامات اطلاعاتی فرد متخلف شناسایی و ۸۰۰ بسته دارویی غیرمجاز کشف شد.

وی ارزش داروهای کشف‌ شده را یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در اجرای این طرح عملیاتی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان با پلیس همکاری داشتند و در یک ماموریت مشترک این اقدام صورت گرفت.

فرمانده انتظامی تیران‌وکرون از برقراری گشت‌های مشترک نظارت بر اصناف و واحدهای تجاری خبرداد و خاطرنشان کرد: در قالب این گشت‌ها نظارت بر عرضه کالا، کیفیت خدمات و جلوگیری از توزیع کالای قاچاق و سرقتی انجام می‌شود که کنترل انبارها نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

کد خبر 362304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.