شهرداری در حوزه‌های اقتصادی شهر ورود کند

رییس کمیسیون امور اجتماعی ومحیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم انتظار دارند شهرداری در حوزه‌های اقتصادی ورود کند؛ شهرداری هر کجا ورود کند تاثیر آن را در زندگی مردم شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی صبح امروز (یکشنبه) در نطق میان دستور خود در شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از دو اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و شورای شهر اصفهان برای برگزاری جشن شب زنده داران یلدا برای پاکبانان شهر اصفهان اظهار کرد: از این اداره کل  درخواست داریم این دست برنامه‌ها ادامه داشته باشد؛ این طرح برای من تجربه‌ای بود و به ما آموخت که می توانیم با کسانی که برای شهرمان کار می کنند بیشتر ارتباط داشته باشیم.

وی افزود: بیشترین دغدغه پاکبانان شهر اصفهان تاخیردر پرداخت حقوق‌شان توسط پیمانکاران بود که امیدواریم شهرداری نسبت به این امر توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید نظارت دقیقی بر فعالیت پیمانکاران وجود داشته باشد، اضافه کرد: باید در خصوص ادامه فعالیت پیمانکاری که توان پرداخت حقوق، مدیریت نیرو و برنامه ریزی برای مرخصی را نداشته باشد، بازنگری شود.

 رییس کمیسیون امور اجتماعی ومحیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین در خصوص رونق اقتصادی شهر اصفهان اظهار کرد: مردم انتظار دارند شهرداری در حوزه‌های اقتصادی ورود کند؛ شهرداری هر کجا ورود کند تاثیر آن را در زندگی مردم شاهد هستیم.

وی ضمن قدردانی از شرکت نمایشگاه‌های بینالمللی اظهار کرد: در این مکان نمایشگاه‌هایی هم پای نمایشگاههای آلمان برگزار می‌شود که جای قدردانی دارد.

کد خبر 362300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.