ساخت دو مجسمه "چوگان" و "دفاع مقدس" در سال آینده

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در سال آینده ساخت و نصب دو مجسمه یا نماد "چوگان" و "دفاع مقدس" با متریال برنز در برنامه‌های این سازمان دیده شده است.

حسن موذنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رویکرد سازمان زیباسازی، استقلال در کارهای تخصصی است؛ اما در مواردی مباحث ساختاری از سوی وزارت کشور وجود دارد که باید طبق آنها عمل شود و دیگر سازمان‌ها نیز باید در کنار سازمان زیباسازی به زیبایی اصفهان به صورت عملی و نظری کمک کنند.

وی افزود: این زیبایی‌ها صرفا زیبایی‌های مصنوع نیست و رویکردی مطرح است که به طور مثال با یک قطعه موسیقی یا کنترل ناهنجاری‌های ترافیکی می‌توان زیبایی‌های شهری را برجسته کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سازمان در سال ۹۶ به دلیل بدهی‌ها و معوقه‌ها عملکرد مناسبی نداشته است و به همین خاطر بودجهای هم دریافت نکرده است، ادامه داد: برای سال‌جاری نزدیک به پنج میلیارد تومان بودجه برای این سازمان برآورد شده که چهار میلیارد آن تامین اعتبار شده است.

موذنی با تاکید بر اجرای پروژه‌های شاخص و ماندگار در شهر تصریح کرد: در سال آینده ساخت و نصب دو مجسمه یا نماد چوگان و دفاع مقدس  با متریال برنز در برنامه‌های این سازمان دیده شده است.

وی ادامه داد: مسائلی مانند تضاد و تفارق میان دیدگاه های سنتی و مدرن، در تثبیت مناطق از طریق شناخت دیدگاه ها بسیار موثر خواهد بود. از این رو سعی شده است علاوه بر دایره مرکزی شهر، این نگاه در مناطق حاشیه ای شهر از جمله خانه اصفهان نیز رعایت شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان یکی از مشکلات اساسی شهرداری‌های ایران را  نبود مدیریت واحد شهری دانست و گفت: اگر این مسئله در مجلس شورای اسلامی به سرانجام می‌رسید، می‌توانست نتایج خوبی همراه داشته باشد. باید همه نهادها در زیباساختن شهر دخیل، پشتیبان و هماهنگ باشند تا به هدف نهایی که تأمین آسایش مردم است نائل شویم.

کد خبر 362293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.