۱۲ دغدغه شخصی در «من مستقل»

من مستقل، روایتی از دیدگاه‌ها و دغدغه‌های شخصی و حتی رویکردهای هنری متفاوت هر فرد به عنوان یک شخصیت مستقل است که در قالب نمایشگاهی گروهی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نخستین روز از زمستان ۹۷، نمایشگاه گروهی «من مستقل» با آثاری از هنرمندان نقاش اصفهانی، در محل گالری اکنون افتتاح و میزبان هنردوستان شد.

میلاد فیروزفر، یکی از هنرمندانی که آثار او در این نمایشگاه حضور دارد به ایمنا می‌گوید: محور اساسی آثار حاضر در نمایشگاه بر این اصل استوار است که هر هنرمند دنیای خاص خود را دارد و بنابر همین موضوع، نقاشی‌های خود را به نمایش می‌گذارد.

او با تاکید بر ظاهر متفاوت هر کار از نظر سبک و تکنیک به کار رفته، نقطه اشتراک آثار نمایشگاه را اینگونه توصیف می‌کند: علیرغم تمامی تفاوت‌ها، هر کدام از نقاشی‌ها، ویژگی‌های درونی هنرمند خالق خود را به نمایش می‌گذارد.

آنطور که این هنرمند نقاش می‌گوید: تمامی هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه «من مستقل» در دوران اخذ مدرک کارشناسی از دانشگاه سپر اصفهان، هم دوره بوده‌ و از آن طریق با یکدیگر آشنا شده‌اند.

به گفته فیروزفر، انتخاب نام «من مستقل» برای این نمایشگاه نیز از آن رو بوده که "همه افراد شیوه کار، ویژگی‌ها و تفکرات متفاوتی داشته‌ و علیرغم تمایل به برگزاری نمایشگاه گروهی، قصد نداشتند خود را در فضا و موضوعی قرار دهند که به آن تعلق ندارند؛ به همین سبب نام «من مستقل» را انتخاب کرده و ترجیح دادند هر کدام فضای خاص خود را کار کنند و همزمان آثار را به نمایش بگذارند."

این هنرمند نقاش درباره جزئیات آثار حاضر در نمایشگاه توضیح می‌دهد: تمامی دغدغه‌های شخصی و رویکردهای خاصی که هر فرد در نظر دارد در «من مستقل» تعریف می‌شود. همچنین تکنیک‌ آثار نیز متفاوت‌ است و برای نمونه می‌توان از اکریلیک، رنگ و روغن و پاستل روغنی نام برد.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه «من مستقل» با مجموع ۱۲ اثر از شیرین ثروتی، نامی بهشتی، نگار تجدد، فرزانه خوشخو، نفیسه بزرگزاد و میلاد فیروزفر، از ساعت ۱۶ الی ۲۰ یکم تا ششم دی‌ماه، در محل گالری اکنون، واقع در خیابان خاقانی، میزبان علاقمندان به هنر نقاشی خواهد بود.

کد خبر 362287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.