قفل ترافیک در بزرگراه شهید بابایی

در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابایی ترافیک بسیار سنگینی به وجود آمده است به طوری که خودروها به حالت توقف کامل در این بزرگراه درآمده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، شنبه ساعت ۱۹- شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی به خصوص حوالی پل شهید خوسیانی نیز ترافیک سنگین است.

بر اساس این گزارش، در خیابان کاوه حدفاصل تقاطع کاوه تا بهارستان همچنین خیابان رباط تردد خودروها به دلیل پارک دوبل خودروها با کندی انجام می‌شود.

از پل مطهری تا خیابان صائب  رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، اما در مسیر چهارراه شریعتی به سمت خیابان چهارباغ بالا ترافیک روان است.

خروجی بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سمت خیابان جی  تا میدان احمد آباد ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود،   مسیر غرب به شرق بلوار آیینه خانه از جنوب سی و سه پل به سمت جنوب پل فردوسی با ترافیک سرسام‌آوری رو به رو شده است.

در خیابان کمال اسماعیل هر دو مسیر رفت و برگشت منتهی به پل فردوسی ترافیک سنگینی دارد، حجم تردد خودروها در میدان قدس ورودی خیابان‌های ادیب و علامه مجلسی نیز بسیار زیاد است.

در خیابان حکیم عبدالرزاق پارک دوبل خودروهای در حال توقف مانع از تردد روان خودروهای عبوری شده است، روگذر پل چمران ترافیک چندانی ندارد، اما در قسمت زیرین این پل مسیر حرکت به سمت میدان لاله ترافیک سنگینی دیده می‌شود.

تردد خودروها در مسیر روگذر خیابان امام خمینی(ره) به کُندی در جریان است،  خیابان شیخ‌مفید مسیر منتهی به خیابان شیخ‌صدوق با حجم زیادی از تردد خودروها رو به رو شده است.

حجم زیادی از تردد خودروها در میدان احمدآباد ورودی خیابان سروش همچنین زیرگذر این میدان باعث ترافیک نسبتاٌ سنگین شده است.

کد خبر 362255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • 888 IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    0 0
    مسیر مستقیم تاپل ایجادکنید 50%مشکلات حل میشود