انتظار بازی پر فشار را داشتیم

مربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: انتظار داشتیم بازی‌ سخت باشد، پالایش گاز ایلام واقعا خوب کار کرد و ما را تحت فشار قرار داد ولی در نهایت این تیم ما بود که برنده زمین را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر جمعه -۳۰ آذر ماه- موفق شد حریف خود پالایش گاز ایلام را یک بر صفر از پیش رو بردارد و سه امتیاز باارزش را در خانه حریف از آن خود کند.

سمیه مصطفی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی مقابل پالایش گاز ایلام اظهار کرد: بازی واقعا سخت بود، با اینکه خودمان می‌دانستیم و انتظارش را داشتیم اما فکر نمی‌کردیم دیگر تا این حد سخت باشد.

وی افزود: پالایش گاز ایلام تیم خیلی خوبی است به طوری که تا دقایق آخر ما به تساوی هم راضی بودیم، به قدری فشار بازی روی تیم زیاد بود و خوب بازی کردند که کار برایمان سخت شده بود.

مربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اضافه کرد: در نیمه اول دو موقعیت تک‌به ‌تک داشتیم که یکی به تیر خورد و در دیگر موقعیت دروازه‌بان حریف توپ را گرفت ولی کلا در این نیمه بازی دست ما بود.

مصطفی پور ادامه داد: در نیمه دوم فشار حریف بیشتر شد، دقیقه ۶۴ داور یک ضربه پنالتی به نفع پالایش گاز اعلام کرد که دروازه‌بان ما توپ را مهار کرد و در دقیقه ۷۵ هم یک گل زدند که آفساید بود و داور نپذیرفت. حملات پردامنه ای با ارسال، پرتاب اوت و کرنر روی دروازه ما داشتند اما در دقیقه ۹۲ و تنها چند ثانیه مانده به پایان بازی از روی ضربه کاشته تیم ما به گل رسید و صفورا جعفری با زدن این گل برد را برای ما رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: این هفته به طور فشرده تمرین کردیم و تمرینات قدرتی را برای بچه‌ها در نظر گرفتیم چون می‌دانستیم پالایش گاز ایلام قدرتی بازی می‌کند ،به همین خاطر روی این قسمت‌ها کار کردیم و نهایتا به نتیجه رسیدیم.

مربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن ادامه داد: کمربند میانی تیم ما نقطه قوتمان بود و دروازه‌بانمان هم که خیلی عالی کار کرد؛ با توپ‌گیری‌های موفق خود چندین موقعیت صددرصد گل را از آن‌ها گرفت و می توان گفت بهترین بازیکن زمین بود.

مصطفی پور تصریح کرد: در حال حاضر تیم ما با سه بازی و سه برد و تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری بم در رده دوم جدول جای دارد.

کد خبر 362239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همايون US ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    0 0
    بايد فدراسيون فوتبال اهميت بيشترى به فوتبال بانوان بطور جدى قرار بده ، مطرح شدن انها در اسيا دور از دسترس نيست