امسال ۲ هزار مشترک جدید در اصفهان برق‌دار شدند

مدیر امور برق جنوب غرب شهرستان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۹۰ پروژه زیربنایی عمرانی و تعمیراتی با هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد تومان توسط این امور در بخش جنوب غربی اصفهان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: امسال ۲ هزار مشترک جدید در اصفهان برق‌دار شدند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، ایرج مصیب با اشاره به ۳۹۰ پروژه کوچک و بزرگ خدمت‌رسانی این مجموعه، اظهار کرد: هدف از این اقدام افزایش قابلیت اطمینان شبکه، برق رسانی به متقاضیان انشعاب، کاهش خاموشی‌ها، ایجاد تعادل بار، افزایش قابلیت مانور، استفاده از فناوری‌های نوین، روشنایی معابر و زیبا سازی مبلمان شهری بوده است.

وی افزود: این امور بیش از ۱۴۳ هزار مشترک را در خود جای داده است که از این تعداد حدود ۱۳۱ هزار مشترک تک فاز، ۱۱ هزار مشترک سه فاز و همچنین ۹۳۴ مشترک دیماندی هستند.

مدیر امور برق جنوب غرب شهرستان اصفهان به تاسیسات زیر بار این امور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۷۱۱ دستگاه پست و ترانسفورماتور زمینی و هوایی، ۲۹۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی و هوایی و ۸۴۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی و هوایی برق‌رسانی پایدار و مطمئن را به مشترکان و شهروندان این منطقه ارائه می‌کند.

وی به استراتژی شرکت اشاره کرد و گفت: یکی از فرآیندهای این استراتژی؛ کاهش خاموشی‌ها بوده است و این امور تمام همت خود را به کار گرفته تا پروژه های تعریف شده را با رضایتمندی مشترکان به انجام رساند؛ به طوری که در سال جاری پروژه بزرگ فیدرگیری از پست ۶۳ کیلوولت فوق توزیع شهید وطن پور (سیتی سنتر ) با متراژ یک‌هزار و ۵۰۰ متر و شبکه دو مداره و با هزینه ای بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان کاهش خاموشی ها را به عنوان مهمترین هدف در دستور کار قرارداد.

مصیب افزود: همچنین پروژه فیدر گیری از پست فوق توزیع جاده شیراز نیز در قالب چهار مدار به متراژ سه‌هزار و ۲۰۰ متر و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در کنار قابلیت مانور شبکه فشارمتوسط و برق رسانی پایدار به کاهش خاموشی ها نیز پرداخته است .

مدیر امور برق جنوب غرب یادآور شد: این امور توانست با طرح های جدید روشنایی نزدیک به شش کیلومتر شبکه روشنایی و نصب تعداد ۳۹۰ دستگاه چراغ جدید را با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان در اتوبان میثمی، سپاهان شهر و کنار گذر حبیب الهی را اجرا و مورد بهره‌برداری قراردهد.

کد خبر 362234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.