ننه سرما فرهنگ و هنر را در زمستان می‌بافد

اولین هفته زمستان، ننه سرما بقچه خود را باز کرده است و از درون آن به جز سرما میل و کاموا بیرون آورده تا فرهنگ و هنر را به هم ببافد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در اولین هفته زمستان می‌توانید با ننه سرما همراه شوید و به کوچه پس کوچه‌های شهر سر بزنید و حال و هوای هنر را در زمستان بپرسید.

گالری:

نمایشگاه خوشنویسی عباس بهنیا و محمدعلی شادمان از یک تا ۶ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۸ در گالری کوثر برگزار می‌شود.

نمایشگاه گروهی "من مستقل" یک تا ۶ دی ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری اکنون برگزار می‌شود.

نمایشگاه مینیاتور "ققنوس" از ۲۳ آذر تا سوم دی مجموع آثار گلنوش معدن‌دار از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در خانه تاریخی مشیرالملک برگزار می‌شود.

نمایشگاه عکس "باد عقربه‌ها را جابجا می‌کند" مجموعه آثار سهراب پرواز از ۹ آذر تا سوم دی ماه در گالری گذر میزبان هنر دوستان است.

نمایشگاه نقاشی خط میثاق مدنی از ۳۰ آذر تا پنج دی در گالری نگاه نو ساعت ۱۷ تا ۲۰ برپا است.

تئاتر:

تئاتر "دزدها به چه می‌اندیشند" به کارگردانی پویان عطایی و نویسندگی کیوان میرمحمدی از ۱۵ آذر تا ۷ دی در تماشاخانه ماه روی صحنه می‌رود.

تئاتر سلف دیس کلوژه به کارگردانی لیلا پرویزی از ۱۴ آذر تا ۷ دی ساعت ۱۸: ۴۵ در تالار هنر میزبان علاقه مندان به هنر است.

تئاتر "شلوک" به کارگردانی ناصرکبیرزاده از ۲۶ آذر تا ۱۴ دی ساعت ۱۹ برپا است.

تئاتر کمدی "عروسی" به کارگردانی بیژن قدوسی از ۸ آذر تا ۷ دی ساعت ۱۹ در مجتمع فرهنگی استاد فرشچیان روی صحنه می‌رود.

موسیقی:

کنسرت حجت اشرف زاده چهارشنبه پنج دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تالار کوثر برگزار می‌شود

سینما:

در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر فیلم‌های بمب یک عاشقانه، کلمبوس، میلیونر میامی، جاده قدیم، اتاق تاریک، وای آمپول، گرگ‌ بازی، بی نام، آستیگمات، مغزهای کوچک زنگ زده، لازانیا و مارموز اکران می‌شود.

در سینما سپاهان فیلم‌های بمب یک عاشقانه‌، مارموز، لازانیا و پاستاریونی اکران می‌شود و سینما فلسطین اصفهان بمب یک عاشقانه، لازانیا و مغزهای کوچک زنگ زده را روی پرده دارد.

فیلم‌های کلمبوس و بمب یک عاشقانه در سینما قدس اکران می‌شود.

در سینما ساحل فیلم‌های گرگ بازی، آستیگمات، اتاق تاریک، وای آمپول، ‌بمب یک عاشقانه، میلیونر میامی، کلمبوس، ‌ پیشونی سفید ۲، بی نام، لازانیا،‌ جاده قدیم و پاستاریونی اکران می‌شود.

پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان فیلم‌های پاستاریونی، آستیگمات، سرو زیر آب، وای آمپول، مغزهای کوچک زنگ زده، ماهورا، گرگ بازی، لس آنجلس تهران، هشتگ، جاده قدیم، خانم یایا و لازانیا را اکران می‌کند.

در سینما فرهنگیان هزارپا، لازانیا و میلیونر میامی اکران می‌شود

در سینماهای شهرستان، سینما فرهنگ فولادشهر مغزهای کوچک زنگ زده، بمب یک عاشقانه، پیشونی سفید ۲، هشتگ، لازانیا و کلمبوس، سینما یاسمن شاهین شهر پیشونی سفید ۲، لازانیا، ماموز، بی نامی و گرگ بازی و در سینما شاهین طلایی شاهین شهر نیز ماموز، بمب یک عاشقانه و کلمبوس اکران می‌شود.

کد خبر 362221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.