تئاترهای روی صحنه لیاقت نمایش داده شدن را دارند

کارگردان نمایش کمدی عروسی گفت: تئاترهای اکران شده همه باید به تأیید پنج کارشناس برسند و سپس برگزار شوند و در انتخاب آن‌ها خرد جمعی دخیل است در نتیجه این تئاترها لیاقت نمایش داده شدن را دارند.

بیژن قدوسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره نمایش کمدی عروسی اظهار کرد: در تئاتر عروسی به وضوح نشان داده می‌شود ازدواج بدون عشق محکوم به نابودی است و این رویکرد با طنز و در ذهن مخاطب جایگاه خود را باز می‌کند.

کارگردان تئاتر عروسی پیام این تئاتر را ازدواج همراه عشق دانست و گفت: متاسفانه با شرایط فعلی دختران و پسران به دنبال یافتن فرصت‌های ازدواجی با موقعیت خاص هستند در صورتی که با این دیدگاه زندگی ساخته نمی‌شود.

وی با اشاره به متن این تئاتر که در غالب چهار گروه خواستگار برای یک دختر است خاطر نشان کرد: با در نظر گرفتن فضای تئاتر که دارای چهارچوبی کمدی است به هیچ وجه به حرمت تماشاچی لطمه وارد نمی‌شود بلکه پیام خود را در غالب طنز و خنده به گوش مخاطبان می‌رساند.

این کارگردان با اشاره به فوت یکی از تهیه کنندگان تئاتر عروسی در زمان تهیه تئاتر تصریح کرد: یکی از ملاک‌های انتخاب آقای حمید محمدی برای تهیه کنندگی این تئاتر افزایش امید به زندگی در این شخص بود زیرا با شروع بیماری وی تهیه این تئاتر هم کلید خورد و از آنجایی که او همواره دغدغه هنر و فرهنگ را داشت به عنوان یکی از تهیه کنندگان برگزیده شد، اکنون احساس خوشایندی از این انتخاب دارم و با توجه به باز خوردهای تئاتر عروسی پیش حمید محمدی رو سفید شده‌ام.

قدوسی با اشاره به حمایت همه جانبه مدیریت شهری از تئاتر عروسی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی چشم امیدی به کمک نقدی از طرف شهرداری اصفهان نداشتیم بلکه در سایر جوانب شهرداری اصفهان مشوق برگزاری این تئاتر کمدی بود به طوری که به رسم احترام آرم سازمان فرهنگی تفریحی و اجتماعی شهرداری اصفهان در تبلیغات این تئاتر قرار دادیم.

وی با تاکید بر این که در شورای ارزش‌یابی و نظارت بر امور نمایش استان اصفهان تئاترها پایش شده و سپس به روی صحنه می‌روند گفت: تئاترهای اکران شده همه باید به تأیید پنج کارشناس برسند و سپس برگزار شوند و در انتخاب آن‌ها خرد جمعی دخیل است در نتیجه این تئاترها لیاقت نمایش داده شدن را دارند و با توجه به اوضاع اقتصادی ایجاد فضای کمدی و طنز برای شادابی شهروندان بسیار مهم است.

به گزارش ایمنا، تئاتر عروسی تا هفت دی در تالار فرشچیان ساعت ۱۹ برای علاقه مندان روی صحنه می‌رود.

کد خبر 362207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.