پیشرفت ۶۵ درصدی آزادسازی شاهرگ اصلی بافت فرسوده منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۵ درصدی آزادسازی خیابان اتصال مفتح به آزادگان در این منطقه خبر داد و گفت: این خیابان از شاهرگ‌های اصلی بافت فرسوده منطقه ۱۲ است و ارزش افزوده خوبی در این بافت خواهد داشت.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: اتصال خیابان های مفتح به آزادگان با احداث خیابان از محور محله کم برخوردار امیرالمومنین در دستور کار است؛ هم اکنون آزادسازی این خیابان به طول ۵۵۰ متر و عرض ۳۶ متر در دستور کار است و تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر منطقه ۱۲شهرداری اصفهان با بیان اینکه در بودجه امسال اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان برای اتصال مفتح به آزادگان در نظر گرفته شده که تاکنون ۳۰ درصد آن هزینه شده است، ادامه داد: در صدد هستیم تا پایان امسال آزادسازی خیابان اتصال مفتح به آزادگان را تکمیل و سال آینده احداث و بهره‌برداری از آن را انجام دهیم.

باقری با اشاره به وضعیت سرانه فضای سبز منطقه ۱۲ اظهارکرد: ۲۴۰ هکتار از مساحت ۸۲۰۰ هکتاری منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان را فضای سبز تشکیل می‌دهد که یک چهارم محدوده قانونی این منطقه به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: سرانه فضای سبز هر شهروند ساکن در این منطقه ۱۶.۵ مترمربع است، اما کمبود منابع آبی مشکلاتی را در خصوص آبیاری آن به وجود آورده است.

مدیر منطقه ۱۲شهرداری اصفهان گفت: با توجه به شرایط کم آبی حاکم بر شهر و منطقه، دو پروژه ساخت تصفیه‌خانه پساب و خط انتقال پساب شاهین شهر لوله‌گذاری به طول ۱۸ هزار و ۵۰۰  متر در دستور کار قرار گرفته که با اجرای این پروژه ۱۰۰ لیتر آب تصفیه شده در ثانیه را برای آبیاری فضای سبز تأمین خواهیم کرد.

کد خبر 362200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.