ریشه مشکلات کشور ثروت‌اندوزی و دنیاطلبی برخی مسئولان است

نطنز-امام جمعه نطنز گفت: مشکلات امروز نظام اسلامی سر منشأ آن؛دنیاطلبی و ثروت‌اندوزی برخی مسئولان و کارگزاران نظام است  

به گزارش خبرنگار ایمنا  از شهرستان  نطنز، حجت‌الاسلام روح‌الله امینی ظهر امروز  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نطنز با اشاره به فرمایشات  مقام معظم رهبری اظهار کرد: همه مردم و مسؤولان در نظام اسلامی باید این فرمایشات را با دقت مورد مداقه قرار بدهند و بدانند که در روز قیامت با دست‌های بسته به محشر آورده می‌شوند و اگر آنجا به مردم خدمت کرده باشند و کارشان را درست انجام داده باشند آزاد شده و به بهشت می‌روند و اگر کارشان را درست انجام نداده باشند و به مردم و جامعه خیانت کرده باشند زنجیر را بر دستانشان افزوده و حسابشان با خداوند است.

امام جمعه نطنز دنیاطلبی را سرمنشأ همه اشتباهات و مشکلات برشمرد و گفت: مشکلات نظام اسلامی امروز از ناحیه برخی مسؤولان است که اسیر ثروت‌اندوزی، اشرافی‌گری و حقوق نجومی شده‌اند و کسانی که میلیاردها تومان هزینه می‌کنند تا به مسؤولیتی دست پیدا کنند باید جوابگوی عملکردشان در دنیا و آخرت باشند.

امام‌جمعه نطنز افزود: متأسفانه برخی مسؤولان ما هنوز دل در گرو آمریکا و اروپا گذاشته‌اند که آن‌ها باید بدانند که آمریکا کدخدای عالم نیست چون خدا بالای سر ماست؛ آمریکا امروز در منطقه با همکاری صهیونیست‌ها، عربستان وهابی و انگلیس در حال توطئه علیه انقلاب هستند ولی به فضل الهی شکست‌خورده و می‌خورند.

امینی اظهار کرد: باید مراقب توطئه آمریکا باشیم و آن‌ها می‌خواستند سال ۹۷ را برای ما تلخ کنند، ولی با هوشیاری ملت عزیز هیچ کاری نتوانستند بکنند و ممکن است برای سال ۹۸ توطئه کنند که باید همواره مواظب توطئه آمریکا باشیم هر چند که آن‌ها نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.

امام‌ جمعه نطنز خاطرنشان کرد: آمریکا در حال فرار از منطقه است و اگر ترامپ در خصوص خروج سوریه مطلبی می‌گوید، شاید جنگ تبلیغاتی باشد ولی بیان همین مطلب هم دلیل شکست و ناامید شدن از تسلط بر منطقه است. منطقه‌ای که آن‌ها میلیاردها دلار خرج کردند تا بر غرب آسیا مسلط شوند اما امروز رسوایی آن‌ها هم عالم را گرفته است و فرار آمریکا از سوریه نشانه شکست آمریکاست.

امینی ادامه داد: امروز بین مزدوران و استکبار جهانی و مسؤولانشان اختلاف افتاده است و رسوایی آل‌سعود و عدم همراهی دنیا با آمریکا، ملت هوشیار و صبور، رهبر حکیم و جوانان با اخلاص این‌ها همه نشان اشراف اطلاعاتی امنیتی ایران در منطقه و جهان است و کارهای ضدجاسوسی همه نشانه افول آمریکا و اقتدار همه‌جانبه ایران اسلامی در آستانه چهل‌سالگی است.

کد خبر 362160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.