این نظام، نظام ارباب رعیتی نیست

گلپایگان- امام جمعه موقت گلپایگان گفت: این نظام، نظام ارباب رعیتی نیست. در این شرایط زمانی مسؤولان باید به مردم خدمت واقعی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام مصطفی شیخعلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تبریک میلاد حضرت عیسی(ع)  اظهار کرد: امروز غرب خود را پیرو واقعی پیامبری می‌داند که صلح و محبت را به امتش فرمان می‌دهد در حالی که استکبار با سوء استفاده از مفاهیم صلح و محبت خودش را منادی حقوق بشر می‌داند اما اقدام به خونریزی‌ و قتل‌ در کشورهای مظلوم می‌کند.

وی گفت: جنگ‌های جهانی  و استفاده از سلاح‌های شیمیایی و کشتار دسته جمعی به دست همین منادیان صلح و آرامش انجام می‌شود، با این سلاح ابزاری صلح در دنیا هرگونه قتل و غارتی را انجام داده‌اند، مرگ کودکان یمنی براثر گرسنگی و قتل خبرنگار منتقد توسط همین داعیه دار دروغین مکتب عیسی بن مریم انجام شده است.

امام جمعه موقت گلپایگان افزود: بیچارگی من ایرانی و شیعه امام علی(ع) این است که در خانه خود جشن کریسمس را پاس می‌داریم، این فقر فرهنگی است که اعتقاد داریم اگر فرهنگ آنان را دنبال کنیم با کلاس هستیم، اما اگر حرف اول را با "بسم الله‌الرّحمن‌الرّحیم" آغاز کنیم بی‌کلاس هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی تصور می‌کنند نظام، نظام ارباب رعیتی است، یک پیرمرد و پیرزن وقتی در یک اداره رفته است برای یک کپی شناسنامه یک هفته او را معطل کردند این یک ظلم است، اگر نمی‌توانیم کاری برای مردم انجام بدهیم نباید منصب مدیریت را قبول کنیم.

شیخعلی افزود: مردم جیره خوار برخی نیستند . آقای مردم نیستی بلکه نوکر و جیره خوار مردم هستی، حقوق از بیت المال دریافت می‌کنی باید جوابگوی مردم باشید.

وی با اشاره به  توهین نماینده مجلس به مردم گفت: چهار دانش آموز مظلومانه سوختند ضروری بود وزیر آموزش و پرورش پاسخ بدهد. اگر طرف کاری نمی‌تواند انجام دهد نباید پست را قبول کند، هر کدام از ما ریاست داریم در این شرایط زمانی باید به مردم خدمت واقعی کنیم.

کد خبر 362155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.