نمایندگان اصفهان استعفای خود را  ادامه ندهند

امام جمعه اصفهان گفت: نظر من این است که نمایندگان مجلس دستور رییس جمهور را تا اجرایی شدن پیگیری کنند و استعفای خود را ادامه ندهند و مجلس را تضعیف نکنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با دعوت همه نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار کرد: بنا بر اظهارات حضرت عیسی مسیح(ع) یک درخت کامل نیست مگر اینکه میوه کامل دهد و کسی که شما را از گناه بیرون بیاورد و شما را به راه راست هدایت کند، انسان کاملی است.

وی به پنجم دی ماه سالگرد تشکیل یگان حفاظت هواپیمایی اشاره کرد و افزود: پس از جنایاتی که در این زمینه انجام شد امام خمینی(ره) دستور تشکیل این ستاد در سپاه را دادند که وظیفه امنیت هوایی کشور را بر عهده دارد.

امام جمعه اصفهان همچنین به مسئله آب و استعفای نمایندگان اشاره کرد و افزود: ما از این اقدام درست نمایندگان حمایت کردیم چرا که بالاخره صدای مردم را به دولتمردان رساندند.

وی به نامه رییس جمهور به معاون اولش به دنبال استعفای نمایندگان مجلس اشاره کرد و ادامه داد: رییس جمهور در این نامه به اهمیت زاینده رود در زیرساخت‌های گردشگری ، اقتصادی و اجتماعی زاینده رود اشاره کرده و درخواست کرده تا ستادی در این زمینه در هیئت دولت تشکیل و بررسی مشکلات مردم اصفهان در این زمینه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: نظر من این است که نمایندگان مجلس دستور رییس جمهور را تا اجرایی شدن پیگیری کنند و استعفای خود را ادامه ندهند و مجلس را تضعیف نکنند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد ادامه داد: اگر اصفهان و استان اصفهان نسبت به بسیاری از استان‌ها  مالیات بیشتری میدهد قسمتی از این مالیات‌ها برای همین استان هزینه شود تا مشکلات صنایعی مانند ذوب آهن برطرف شود.

وی همچنین به ولادت با سعادت حضرت عیسی ابن مریم اشاره کرد و گفت: برخی خود را پیرو این پیامبر بزرگوار می‌دانند و این در حالی است که بویی از این بزرگوار نبردهاند.

کد خبر 362151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.