هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است

کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته تا ۱۲ ظهر امروز جمعه سی‌ام آذرماه با میانگین ۱۱۵ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

محمود مزارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه امروز میانگین شاخص آلاینده‌های موجود در هوای اصفهان بر روی عدد ۱۱۵ قرار گرفته است، اظهار کرد: میزان غلظت آلاینده‌های هوا در این شهر نسبت به روز گذشته سه درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه ناپایداری‌های جو بسیار ضعیف بوده  و تاثیر چندانی در کاهش میزان غلظت‌های هوا نداشته است، افزود: هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز با میانگین شاخص کیفی بر روی ۱۱۵ عدد قرار گرفته و وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان ادامه داد: بر همین اساس شاخص آلاینده‌های موجود در هوا در خیابان دانشگاه بر روی عدد ۱۳۰، خیابان احمدآباد بر روی عدد ۱۲۰، خیابان استانداری بر روی عدد ۱۲۲ خیابان پروین بر روی عدد ۱۰۷، چهارباغ خواجو ۱۱۱ و خیابان خرازی بر روی عدد ۱۲۶ قرار دارد.

مزارع گفت: کیفیت هوا در خیابان رودکی با شاخص۸۶ در وضعیت سالم ثبت شد.

وی با بیان اینکه هوا در شهرستان‌های سجزی و مبارکه به ترتیب با شاخص‌های  ۵۴ و ۷۷  وضعیت سالم ثبت شد و شاهین شهر ونجف آباد با شاخص ۱۰۲ و ۱۰۵ در وضعیت ناسالم ثبت شد.

کد خبر 362144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.