هوای اصفهان ۵ درجه سردتر می‌شود/ ادامه بارش‌ها در غرب

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: میانگین دمای هوا در اکثر نقاط استان سه تا پنج درجه کاهش می‌یابد و بارش برف و باران برای مناطق غرب و شرق استان پیش‌بینی می‌شود

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، جو ناپایدار بر آسمان استان حاکم است که بر این اساس در اکثر نقاط  افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی  افزود: در۲۴ ساعت گذشته برای مناطق غرب و شمال استان بارش خفیف برف و باران گزارش شده که بیشترین میزان بارش برف و باران از خوانسار با ۰.۳ میلی متر بوده است.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه ناپایداری‌های جو بسیار ضعیف است اما همچنان برای  مناطق غرب و شمال شرق استان بارش خفیف برف و باران پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: روز شنبه برای برخی نقاط استان مه آلودگی پیش‌بینی می‌شود.

علی عسگریان در خصوص میانگین دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده گفت: میانگین دمای هوا دما سه تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا خواهد کرد که این روند کاهشی متوقف می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در خنک‌ترین ساعات به دمای ۱۲ درجه سانتی گراد می‌رسد، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی بویین‌ومیاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خوروبیابانک با دمای ۱۹  درجه سانتی گراد گرمترین منطقه استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 362143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.