جنگ نمایشی باید جایگاه ویژه‌ای داشته باشد

بازیگر تئاتر شاهرخ‌خان گفت: تئاتر آزاد و جنگ نمایشی باید جایگاهی منحصر داشته باشد زیرا برگزار کنندگان این گونه نمایش‌ها قصد آسیب به جنس‌های دیگر تئاتر را ندارند .

سعید یاردوستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا سبک تئاتر شاهرخ‌خان را سبکی خاص در تئاتر کمدی دانست و اظهار کرد: من در حین نمایش با برخی تماشاچیان ارتباط برقرار می‌کنم و به نوعی یک تماشاچی را در خنداندن تماشاچیان دیگر سهیم می‌کنم؛ این سبک طنز من است که خوشبختانه صدای بازخورد مثبت آن هم از طرف مخاطبانم به گوشم رسیده است.

این بازیگر ادامه داد: اجرای تئاتر، زنده و نفس به نفس است؛ از این رو مخاطب در حین تماشا باید زنده بودن این فضا را کاملا درک کند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی مردم نیازمند تئاترهایی با جنس کمدی و طنز هستند خاطر نشان کرد: یکی از اهداف تئاتر کمدی این است که بتواند ساعتی از دغدغه‌های فکری مردم را به خنده تبدیل کند و با توجه به شرایط کنونی مردم نیازمند این جنس نمایش‌ها هستند .

این بازیگر با بیان این که در حال حاضر با فقدان سالن خاص برای تئاترهای  آزاد و جنگ نمایشی روبرو هستیم تصریح کرد: تئاتر آزاد و جنگ نمایشی باید جایگاهی منحصر داشته باشد زیرا برگزار کنندگان این گونه نمایش‌ها قصد آسیب به جنس‌های دیگر تئاتر را ندارند .

یاردوستی افزود: متاسفانه اکنون جای بسیاری هنرمندان پیشکسوت تئاتر کمدی روی صحنه تئاتر طنز خالی است که این مسئله نیازمند عزم جدی برای ارتقای فضای کمدی در تئاتر شهر است

وی دعای خیر مردم را بالاترین سرمایه برای هنرپیشگان تئاتر دانست و اضافه کرد: خدا را شاکریم که توانستیم ساعاتی بیماران  خاص را بخندانیم و فکر و ناراحتی را از سر آن‌ها بیرون کنیم براستی هیچ ثروتی بالاتر از دعای خیر مردم نیست

این بازیگر ادامه داد: در آینده ای نزدیک به طور افتخاری گروه تئاتر شاهرخ خان به منزل یک فرد سرطانی خواهد رفت و در این برنامه از چند بیمار دیگر نیز برای تماشا تئاتر دعوت خواهد شد.

یار دوستی تنها نیاز تئاتر کمدی را تبلیغات دانست و اضافه کرد: برای حمایت بیشتر تئاتر کمدی نیازمند تبلیغ هستیم هر چند که شهروندان پس از تماشای این تئاتر به مسئولان نمایش گفته اند کار شما نیازی به تبلیغ ندارد ولی برای حمایت بیشتر بازیگران تئاتر، نیازمند تبلیغات هستیم.

وی افزود: شهرداری اصفهان حمایت خوبی در زمینه اجرای تبلیغات برای تئاتر شاهرخ خان انجام داده است. امیدواریم با این گونه حمایت ها فضای شهرمان مملو از نشاط و خنده شود و بلیت تئاتر کمدی و طنز جزئی از سبد خانوار مردم حساب شود.

کد خبر 362139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.