در آران و بیدگل عموم کارها مردمی است  

نماینده مردم آران و بیدگل گفت: همه زیرساختها و امور عمرانی  در این شهرستان بدست مردم انجام می شود.  

به گزارش ایمنا سیدجواد ساداتی نژاد در آیین افتتاح آموزشگاه بهاران شهرستان آران و بیدگل که امروز پنج شنبه 29 آذر ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام شد، ضمن تقدیر از خیران مدرسه ساز، اظهار  کرد: بهترین مراسم متعلق به خیرین است چرا که عطر محبت و عشق و عاطفه پراکنده می شود، خیری که دارایی خود را با عشق و علاقه در زمینه های عمرانی و زیرساختی به مردم هدیه می کند، نبت پاک خدایی دارد.  
 وی با بیان اینکه امروز در آران و بیدگل حدود  15 پروژه کلنگ زنی و یا افتتاح می شود، افزود: این شهرستان، منطقه ای مردمی است که در حوزه زیرساخت ها خیرین و مردم، مدارس و همه بیمارستانها را ساخته اند. 
ساداتی نژاد با تاکید بر اینکه آران و بیدگل شهر مردم و عموم کارها حتی اقتصاد به دست مردم است ،گفت: در این شهرستان حتی یک کارخانه دولتی وجود ندارد بیش از دو هزار و هفتصد کارخانه با دارایی مردم راه اندازی شده است و همه صنعتگران ما خیر اند و کار عمرانی انجام می دهند .  
وی با اشاره به حادثه ناگوار آتش سوزی مدرسه ای در زاهدان، اظهار کرد: پس از این حادثه تلخ چند تن از خیرین آران و بیدگل با من تماس گرفتند و اعلام کردند که حاضر به تامین هزینه ساخت مدارس در سایر شهرهای کشور هستند تا شاهد این گونه حوادث نباشیم و این قدرت خیرین را نشان می دهد .   
ساداتی نژاد گفت: الگوی مشارکت مردمی و کمک خیرین در امور زیرساختی این شهرستان در کشور بی نظیر است.

کد خبر 362116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.