حریف را دست کم نمی‌گیریم/با تمام توان بازی می‌کنیم

مربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: پالایش گاز ایلام همیشه در زمین خودش خوب بازی کرده و بازیکنان با غیرتی دارد، ما هم سعی می‌کنیم با تمام توان خوب کار کنیم و به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم ذوب‌آهن روز جمعه -۳۰ آذر ماه- به دیدار پالایش گاز ایلام می‌رود.

سمیه مصطفی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت تیم و آمادگی‌ بازیکنان برای این بازی اظهار کرد: پالایش گاز ایلام از تیم‌های با سابقه لیگ برتری است که چندین سال تجربه حضور در این رقابت‌ها را دارد، تیم با سابقه‌ای دارند و حتی دو سال پیش هم خانم‌گل مسابقات از این تیم بوده است.

وی افزود: حریف ما دو بازیکن ملی‌پوش دارد و تیم دست و پا بسته‌ای نیست، اکثر بازیکنان آن‌ها بومی و از نظر فیزیکی قوی هستند و یک حریف قدرتمند برای تیم‌های بزرگ محسوب می‌شود؛ به طوری که همیشه برابر این تیم کار سختی را داشتند و به سختی توانستند نتیجه بگیرند.

مربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اضافه کرد: می دانیم که بازیکنان ایلام با غیرت بازی می‌کنند، آن‌ها معمولاً در میانه جدول قرار دارند ولی در کل از تیم‌های خوب ایران است.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته هر روز تمرین داشتیم، از نظر بدنسازی و تمرینات فنی بچه‌ها وضعیت خوبی دارند ولی شرایط آب‌وهوایی ایلام با اصفهان متفاوت است. کار سختی در پیش داریم اما تلاشمان را می‌کنیم که یک نتیجه خوب بگیریم چون بچه‌های ما واقعاً تلاشگر هستند.

مصطفی‌پور خاطرنشان کرد: پنج بازیکن ما به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند که فردا بعد از بازی باید در کمپ حضور پیدا کنند و به تیم ملی ملحق شوند اما این دلیل نمی‌شود که ما تیم پالایش گاز ایلام را دست کم بگیریم چون واقعاً تیم خوبی است و برای گرفت امتیاز به میدان می‌آیند.

وی ادامه داد: محروم و مصدوم نداریم، همه بازیکنان آماده هستند و با تمام توان و یک قدرت‌بدنی خوب بازی خواهند کرد تا برنده شوند.

کد خبر 362098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.