ایستادگی ملت ایران در مقابل تحریم‌ها مثال‌زدنی است

خوانسار- امام جمعه خوانسار گفت: ملت ایران ۴۰ سال است که مورد تحریم استکبار قرار گرفته است زیرا دشمن به دنبال براندازی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی امروز (پنج شنبه) در جلسه بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب هر روز توطئه‌ای برای براندازی انقلاب اسلامی به شکل‌های مختلف طراحی شده است.

وی با اشاره به سخنان وزیر خارجه آمریکا در خصوص اینکه دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌های بی سابقه علیه ملت ایران را دارد، افزود: اگر تحریم‌هایی که علیه کشور اعمال می‌شود برای کشورهای قدرتمند دنیا می‌شد یک روز نیز توانی برای آنان باقی نمی ماند، اما با وجود تحریم‌ها به دستاوردهای بزرگی دست یافته‌ایم.

امام جمعه خوانسار گفت: ملت ایران ۴۰ سال است که مورد تحریم استکبار قرار گرفته و دشمن به دنبال براندازی انقلاب اسلامی است و جشن چهلمین سال انقلاب در حقیقت یک مقابله بزرگ با تهاجم دشمن بوده، گرچه نقاط ضعف و معضلاتی وجود دارد اما خدمات گسترده‌ای در انقلاب انجام شده است.

وی افزود: استکبار جهانی چهره مردم کشور ایران را در دنیا خشن جلوه داده است، اما یک جهانگرد آمریکایی با سفر به ایران، آن را امن‌ترین کشور و مردمانش را مهربان ترین مردم دنیا تعریف کرده است.

خواجه کریمی ادامه داد: دشمن دستاوردهای انقلاب را انکار می‌کند، اگر برای جوان ایرانی شبه وجود دارد به دلیل شبهاتی که دشمن در فضای مجازی راه‌اندازی کرده است. یک نقطه ضعف کوچک در ایران را بزرگنمایی می‌کنند تا به انقلاب ضربه بزنند.

وی گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها گمان نمی‌کردند که مردم ‌ چهلمین سال انقلاب را ببینند، اما به مردم دنیا می‌گوییم با وجود تحمیل جنگ نرم و سخت چهلمین سال انقلاب سپری شد.

امام جمعه خوانسار خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه حکومت اسلامی بنا شده است، با وجود چالش‌ها مردم بهترین زندگی را نسبت به دیگر کشورها دارند.

وی گفت: آمریکا و صهیونیست‌ می‌خواهند فقر و تهی دستی که مردم آفریقا با آن مواجه هستند در ایران نیز اتفاق بیافتد، اما خوشبختانه ایران با وجود تمام فشارها در بین بسیاری کشورها موفق‌تر است.

خواجه کریمی با بیان اینکه دارای با ارزش‌ترین نیروی انسانی در دنیا هستیم، افزود: بزرگترین دارایی کشور شهدا هستند و کشور عراق، لبنان و فلسطین از ایران الگوبرداری کردند.

امام جمعه خوانسار گفت: با توجه به آماج تحریم‌ها علیه ملت ایران اگر نظام چهل ساله انقلاب را با دوران شاهنشاهی مقایسه کنیم هیچ گاه نمی‌گوییم که ما در این چهل ساله پیشرفت نداشتیم، در آن دوران تمام دارایی‌های کشور به غارت برده شد، البته به آرمان‌های واقعی دست نیافتیم، اما اکنون دارای منابع غنی هستیم.

وی افزود: امروز باید دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف برای مردم تبیین شود تا مردم متوجه شوند که انقلاب چه کارها و عملکردی انجام داده است، در دوران شاهنشاهی ملاقات با مقام ارشد شهرستان خیال انگیز بود، اما در دوران انقلاب این ملاقات‌ها به آسانی انجام می‌شود.

کد خبر 362058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
    0 0
    عالی بود تشکر