لزوم ایجاد شبکه ای از  شهرهای خلاق در ایران

مدیر مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: هر یک از شهرهای ایران دارای فرهنگ و هنر منحصر به فردی است که باید تجربیات و آموخته‌های خود را به یکدیگر نشر دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد حسین قورچانی در همایش "شهر خلاق؛ ترویج و توسعه" که امروز _پنجشنبه ۲۹ آذر ماه_ با حضور مدیران شهر شهرهای ایران برگزار شد،  با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه انتقال دانش و فرآیندهای طی شده به شهرهای دیگر است، اظهار کرد: قصد داریم از رویکرد انحصاری خارج شده و به دنبال توسعه پایدار حرکت کنیم.

وی با تاکید به اینکه باید دانش و تجاربی که در این زمینه کسب کرده‌ایم را به شهرهای دیگر نیز نشر دهیم، ادامه داد: اگر شبکه‌ای از شهرهای خلاق در ایران داشته باشیم می‌توانیم به یکدیگر کمک کرده و سریع‌تر به هدف مدنظر دست یافت.

مدیر مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با بیان اینکه هر یک از شهرهای ایران دارای فرهنگ و تمدن ویژه و منحصر به فردی است که حرفی برای گفتن دارد، افزود: امروز گرد هم آمدیم تا دانش و تجربیات به‌دست آمده در زمینه پیوستن به شهر خلاق را در سه قالب نظریه و مفهوم، فرآیندها و معیارهای پیوستن و فرآیندهای بعد از پیوستن به شبکه شهرهای خلاق، در اختیار یکدیگر قرار داده و منتشر کنیم.

کد خبر 362056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.