برگزاری "پویش خون قهرمان" توسط سازمان اورژانس کشور

نیروهای سازمان اورژانس کشور با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون، امروز با همکاری سازمان انتقال خون ایران "پویش خون قهرمان" برگزار کردند و با مراجعه به پایگاه‌های این سازمان در سراسر کشور خون اهدا کردند.

به گزارش  ایمنا، پیرحسین کولیوند با حضور در مرکز جامع اهدای شهید ستاری انتقال خون تهران، در این اقدام انسان دوستانه مشارکت کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در سازمان انتقال خون، کمبود خون احساس می شود، هدف اصلی این پویش، نجات جان هموطنانمان در سراسر کشور است. همچنین از دیگر اهداف "پویش خون قهرمان" ترویج فرهنگ اهدای خون و روحیه فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی در بین نیروهای اورژانس و مردم است.

 کولیوند خاطرنشان کرد: همکاران ما در سازمان اورژانس کشور با وجود اینکه در شرایط سختی کار کرده و فداکاری می کنند، اما هر زمان هر جایی که احساس کنند حتی یک قطره خون آنها می تواند موثر باشد، این کار را انجام می دهند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه سال گذشته نیز پویش قهرمان برای اهدای خون نیروهای اورژانس برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای اورژانس امروز در سراسر کشور با همکاری سازمان انتقال خون ایران، این کار ارزشمند و انسانی را انجام می دهند که باید از آنها تقدیر و تشکر کنم.

کد خبر 362050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.