فتاحی: هیج بازیکنی درخواست جدایی نکرده است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره جدول اشتباهات داوری برنامه ۹۰، گفت: این برنامه براساس نظر کارشناسان مورد تایید خودش، جدول را طراحی کرده، اما همچنان معتقدیم از این اشتباهات متضرر شده‌ایم.

به گزارش ایمنا رضا فتاحی با اشاره جدول اشتباهات داوری برنامه ۹۰ اظهار کرد: برنامه ۹۰ بر اساس نظر کارشناسان مورد تایید خودش، این جدول را طراحی کرده و قابل احترام است، اما همچنان معتقدیم که ۱۰۰ درصد از اشتباهات داوری متضرر بوده‌ایم. به عنوان مثال، در بازی سپاهان با تیم‌های ماشین‌سازی و پیکان، کارشناسان برنامه ۹۰ نظر خودشان را بیان کردند، اما سایر کارشناسان داوری، به نفع سپاهان نظر دادند و گفتند که متضرر شده‌ایم.

وی درباره برنامه‌های آماده‌سازی و اردوهای تدارکاتی سپاهان در تعطیلات دو ماهه لیگ تا شروع نیم‌فصل دوم، افزود: تمرینات سپاهان به مدت ۲ هفته تعطیل است و پس از آن به صورت فشرده از سر گرفته خواهد شد. اردوی خارج از کشور نخواهیم داشت، اما برای اردوهای داخلی، چند مکان در نظر گرفته شده که باید ببینیم نظر امیر قلعه‌نویی در خصوص آنها به چه صورت خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان پرسش مطرح شده در خصوص شایعه درخواست جدایی "جلال‌الدین علی‌محمدی" را بدون جواب گذاشته و گفت: تا این لحظه، هیچ‌گونه لیست فروش و مازادی در سپاهان نداریم و هیچ بازیکنی درخواستی برای جدایی از سپاهان به باشگاه ارائه نکرده است.

وی درباره فعالیت سپاهان در نقل و انتقالات زمستانی و جذب بازیکنان مورد نظر امیر قلعه‌نویی، اضافه کرد: قلعه‌نویی لیست بازیکنان مدنظرشان را به باشگاه ارائه کرده‌ است و باشگاه در حال کار کردن بر روی این لیست است. تا زمانی که چیزی قطعی نشود نمی‌توانیم نامی را رسانه‌ای کنیم و هر زمان اتفافی در این خصوص رخ داد، از طریق روابط عمومی باشگاه اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

کد خبر 362020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.