تصادف در بزرگراه شهید صیاد شیرازی

دقایقی قبل دو دستگاه خودروسواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی به دلیل داشتن سرعت غیرمجاز و رعایت نکردن فاصله ایمنی تصادف کردند و بر ترافیک این بزرگراه افزودند، انتظار می‎رود رانندگان در بزرگراه‌های شهر نیز بیشتر به قوانین احترام بگذارند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، ‌چهارشنبه ساعت ۱۹- تقاطع تختی و خیابان‌های جانبی آن از جمله عبدالرزاق و مسجدسید زیر پوشش حجم تردد سنگین خودروها قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، تردد خودروها بر روی پل‌های ابوذر، فلزی و فردوسی به کُندی انجام می‌شود، خیابان بزرگمهر نیز در این دقایق ترافیک سنگینی دارد.

حجم بالای خودروهای عبوری در میدان قدس مسیر ورود به خیابان‌های مدرس و علامه مجلسی از طریق دوربین‌های نظارت تصویری مشاهده می‌شود، خیابان بزرگمهر حدفاصل نورباران تا میدان بزرگمهر نیز از دیگر مسیرهخای شلوغ این دقایق در شهر اصفهان است.

تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی به کُندی انجام می‌شود، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید همت نیز ترافیک سرسام‌آوری دارد.

پارک دوبل خودروها یکی از تخلفات آشکار روزانه در خیابان‌های آمادگاه و شمس‌آبادی است و در حالی که رانندگان می‌توانند از پارکینگ‌های احداث شده در این معابر استفاده کنند، اصرار بر انجام تخلف دارند.

دقایقی قبل دو دستگاه خودروسواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی به دلیل داشتن سرعت غیرمجاز و رعایت نکردن فاصله ایمنی تصادف کردند و بر ترافیک این بزرگراه افزودند، انتظار می‌رود رانندگان در بزرگراه‌های شهر نیز بیشتر به قوانین احترام بگذارند.

این روزها در بیشتر خیابان‌های شهر خودروهای تک سرنشین زیاد دیده می‌شوند، در حالی که شهروندان می‌توانند سفرهای خود را با استفاده از حمل و نقل عمومی ارزان‌تر و همراه با آرامش بیشتر انجام دهند.

کد خبر 362005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.