کشف ۱۰ قطعه پرنده کمیاب در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان "شاهین شهر" از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار ۱۰ قطعه پرنده مهاجر کمیاب در منطقه حفاظت شده بخش "میمه" این شهرستان کرده بود خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: در پی اخبار واصله به مأموران فرماندهی انتظامی بخش "میمه" مبنی بر حضور ۲ شکارچی غیر مجاز در مناطق حفاظت شده این منطقه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: گروه گشت انتظامی بلافاصله به منطقه اعزام و موفق شدند ۲ شکارچی غیر مجاز را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این عملیات تعداد ۱۰ قطعه پرنده مهاجر کمیاب و ۲ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز  و مقداری وسایل شکار از شکارچیان کشف شد.

سرهنگ بساطی با اشاره به تحویل پرنده های کشف شده به اداره محیط زیست شهرستان ،  ادامه داد: هر ۲ شکارچی پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس تقدیر کرد و گفت: نیروی انتظامی با اخلال گران نظم عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به اینگونه افراد نخواهد داد.

کد خبر 361976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.