اولویت بودجه سال ۹۸ انطباق با برنامه عملیاتی ۱۳۹۷ - ۱۴۰۰ است

رییس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بودجه سال آینده شهرداری مشهد منطبق بر برنامه عملیاتی میان‌مدت ۱۳۹۷ - ۱۴۰۰ انطباق خواهد بود.

به گزارش ایمنا به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، سال ۱۳۹۷ رو به پایان است و قانون بودجه سال آینده معمولا تا دی‌ماه هرسال به شورای شهر مشهد ارائه می‌شود و امسال با توجه به افزایش نرخ ارز و همچنین برنامه عملیاتی میان‌مدت ۱۳۹۷ – ۱۴۰۰ شهرداری شرایط خاص و متفاوتی دارد.

سکان‌دار برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر مشهد یعنی بتول گندمی هم در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ارتباط با اولویت اصلی بودجه ۱۳۹۸ شهرداری مشهد اظهار کرد: ۱۳۹۸، سال دوم یکی از مهم‌ترین سال‌ها در اجرای برنامه عملیاتی میان‌مدت ۱۳۹۷ – ۱۴۰۰ شهرداری مشهد است.

وی افزود: بودجه سال آینده شهرداری مشهد بر اساس برنامه عملیاتی خواهد بود و اولویت ها و مگا پروژه‌ها که این مهم برای ما ملاک مهمی است که شهرداری برای تدوین بودجه مدنظر داشته باشد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لایحه اصلاح بودجه سال ۱۳۹۷ نیز به‌زودی بر اساس همین برنامه میان‌مدت عملیاتی در شورای شهر مشهد بررسی میشود و با ارائه لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری مشهد به شورای اسلامی شهر تا ۱۵ دی‌ماه بررسی آن نیز آغاز می‌شود.

کد خبر 361973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.