نامه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان به حسن روحانی

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان خطاب به رییس جمهور نوشت: بعد از وعده های جنابعالی و حال که شرایط زاینده رود بدتر و بحرانی تر گردیده و حتی نگرانی به تامین آب آشامیدنی نیز رسیده است، مردم از مسئولان و نمایندگان خود در مجلس این سئوال را دارند که چرا این وعده محقق نشده است.

به گزارش ایمنا، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان در نامه ای به رییس جمهور، خواستار توجه و عمل وی به وعده‌هایی شد که در زمان تبلیغات ریاست جمهوری پیرامون احیای زاینده رود و جاری شدن آب در آن داده بود. متن کامل این نامه که در اختیار خبرگزاری ایمنا قرار گرفته به شرح زیر است:

«باسمه تعالی»

محضر حجة الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی، رییس جمهورمحترم کشور جمهوری اسلامی ایران

به استحضار می‌رساند یکی از مهمترین مشکلات کشور و بویژه استان اصفهان مشکل کم آبی در سالهای اخیر می‌باشد. شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان لازم میداند مواردی را خدمتتان معروض دارد و امیدوار است دست گره گشایتان رافع همه مشکلات بالاخص موضوع مهم مورد اشاره باشد.

مردم استان اصفهان با اعتقاد راسخ به اهداف و برنامه های جنابعالی در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری با رأی قاطع ، امید خود را در جهت تحقق خواسته هایشان که سر لوحه آن حیات بخشیدن به زاینده رود و حل مشکل کشاورزان زحمتکش این استان به ظاهر بر خوردار، اما به واقع محروم بوده، راسخ تر نموده و در حمایت از دولت تدبیر و امید از هیچ کوششی فرو گذار نکردند.

حضرتعالی در سفرهای استانی و انتخاباتی خود در جمع خیل عظیم این مردم که به استقبال آمده بودند و فریاد حمایتشان بلند بود، با صدای رسا موضوع جاری شدن آب در زاینده رود را مژده دادید.

اینک  پس از مدتی که شرایط بدتر و بحرانی تر گردیده و حتی نگرانی به تامین آب آشامیدنی مردم نیز رسیده است، از مسئولین و نمایندگان خود در مجلس این سئوال را دارند که چرا این وعده محقق نگردیده است وحتی در عدم وجود یک عزم ملی برای تحقق این امر که مستلزم هم سوئی و مشارکت استانهای همجوار و ذیربط می باشد، در بودجه ١٣٩٨ نیز توجه لازم به این امر مهم نگردیده و در این ارتباط نیز نمایندگان محترم استان که بعضی از آنها از حامیان خوب دولت در خانه ملت هستند، به این کم توجهی اعتراض نموده اند.

اینک در آستانه ارائه لایحه بودجه سال ٩٨ از محضر جنابعالی استدعا دارد دستور فرمایید ضمن در نظر گرفتن اعتبارات لازم در رفع مشکل و نجات استان از بحران کم آبی، ترتیبی اتخاذ فرمایید تا موضوع زاینده رود به عنوان یک مسئله ملی مورد توجه قرار گرفته  وخدمات ارزشمند شما مرضی درگاه خداوند قرار گیرد و در خاطر این مردم محروم به نیکی ماندگار بماند.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان

١٣٩٧/٩/٢٧
#احیاء زاینده رود
#اصفهان

کد خبر 361970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.