دو سازمان زیباسازی و فضای سبز شهرداری کاشان تجمیع شد

کاشان - رییس کمیسیون اقتصادی و امورحقوقی شورای اسلامی شهر کاشان، از ادغام و تجمیع دو سازمان زیباسازی و فضای سبز بر اساس قانون شهرداری ها و تکلیف وزارت کشور خبرداد.

علیرضا پورعسگری، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، با اشاره به ادغام سازمان زیباسازی و فضای سبز اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی لایحه پیشنهادی شهرداری، مبنی بر ادغام و تجمیع سازمان زیباسازی و فضای سبز را مصوب کرد و مستند به ماده ۵۴ قانون شهرداری ها سازمان جدیدی به نام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اجازه تاسیس گرفت.

وی افزود: بر اساس تکلیف وزارت کشور و دو ماده ۸۴ و ۵۴ قانون شهرداری ها در مورد دو سازمانی (زیباسازی و فضای سبز)  که روند مقرراتی آن طی نشده بود دو سازمان با ماده ۵۴ قانون شهرداری ها مصوب شد.

رییس کمیسیون اقتصادی و امورحقوقی شورای اسلامی شهر کاشان، تصریح کرد: در مورد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیز که در واقع تغییر اسم داشت و وزارت کشور قبول نکرده بود باید همین روند ماده ۵۴ قانون شهرداری ها را تصویب کنیم.

وی از شهردار درخواست کرد: موضوع را به صورت یک موضوع فوری در شورا مدنظر قرار دهد و لایحه آن را ارسال کند.

پورعسگری، با بیان اینکه این دو موضوع مهم یکی وظایف در ارتباط با مدیریت گردشگری و یکی در مورد موضوع اساسنامه فضای سبز و سیمای شهری و بحث استفاده از ظرفیت واقفان و خیران است، افزود: در ارتباط با مدیریت گردشگری، شهردار تمهیداتی بیندیشد تا مدیریت گردشگری در دل سازمان فرهنگی ورزشی ادامه فعالیت دهد.

وی تصریح کرد: در مورد موضوع اساسنامه فضای سبز و سیمای شهری با بحث استفاده از ظرفیت واقفان و خیران پیشنهاد می دهیم در صورت امکان مجموعه ای که اخیرا در موضوع واقفان شهر ورود پیدا کرده در دل این سازمان قرار بگیرد و ادامه فعالیت دهد.

کد خبر 361965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.