اختصاص یک هزار تن قیر برای تکمیل و اصلاح باند دوم بادرود -کاشان

نطنز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هزار تن قیر برای تکمیل، رفع نواقص و اصلاح محور ۵۵ کیلومتری بادرود - کاشان اختصاص می یابد.

خیرالله خادمی امروز(چهارشنبه) در حاشیه بازدید از محور بادرود – کاشان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، از اختصاص یک هزار تن قیر برای تکمیل و آسفالت باند دوم این محور پر تردد خبر داد و اظهار کرد: این هزار تن قیر برای تکمیل و رفع نواقص و اصلاح محور ۵۵ کیلومتری بادرود - کاشان  انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز طرح های احداث حوزه راه آهن، بزرگراه ها و آزادراه‌های کشور برای سال ۹۸ اختصاص یافته است، گفت: پیش بینی می شود مجلس شورای اسلامی حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال برای این طرح ها تصویب کند البته این میزان حدود ۲۰ درصد از ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات حوزه احداث راه ها و راه آهن کشور در سال گذشته بیشتر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: هم اکنون ۱۲ هزار و ۳۷۰ کیلومتر انواع راه ریلی، بزرگراهی و آزادراهی در دست احداث داریم.

وی با بیان اینکه هفت هزار و ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه در کشور در حال احداث است، خاطرنشان کرد: یک هزار و ۱۶۰ کیلومتر آزادراه در دست احداث بوده که شامل ۵۰ درصد از دو هزار و ۲۰۰ کیلومتر آزادراه موجود کشور است.

کد خبر 361954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.