پایان هفته بارانی برای اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی جدیدی از بعدازظهر فردا از روی آسمان اصفهان عبور خواهد کرد که بر این اساس برای اکثر مناطق استان بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی ۲۴  ساعت آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، جو نسبتاً پایدار بر آسمان استان حاکم خواهد شد و به تدریج از اواسط امروز تا بعدازظهر فردا شرایط برای افزایش غبار در مناطق مرکزی استان مهیا خواهد شد.

وی با بیان اینکه از بعدازظهر فردا با عبور موج ناپایدار  از روی آسمان استان شرایط افزایش ابر و وزش باد فراهم می‌شود که بر این اساس از اواخر وقت فردا بارش برف و باران برای مناطق غربی استان پیش بینی می‌شود، افزود: برای مناطق دیگر استان نیز بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه از اواخر روز جمعه نیز  با عبور سامانه بارشی جدید از روی آسمان استان شرایط افزایش ابر و بارش برف و باران برای مناطق غربی به ویژه مناطق شمالی و شمال شرقی پیش بینی می‌شود، ادامه داد: سامانه بارشی تا روز شنبه بر روی آسمان استان فعال خواهد بود و بارش پراکنده باران برای دیگرمناطق استان نیز پیش بینی می ‌شود.

سیدان در خصوص دمای هوا طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت که بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۶  درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به یک درجه سانتی گراد زیر صفر  می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی اردستان با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 361943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.