۳۰ دی،‌ آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره ملی تصویرگری رضوی اصفهان

سیزدهمین جشنواره ملی تصویرگری رضوی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با همکاری بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و دفتر امور هنر های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، سیزدهمین جشنواره ملی تصویرگری رضوی اصفهان با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با جنبه های مختلف زندگی امام رضا (ع) فراهم کردن زمینه تبادل تجربیات تصویرگران در سطح ملی، گسترش فعالیت های فرهنگی هنری مرتبط با سیره اهل بیت(ع) و توجه به جنبه های تصویری بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) و مفهوم زیارت برگزار می‌شود.

این جشنواره در محور های احادیث رضوی، حرم رضوی، سبک زندگی و سیره رضوی، نماز طلب باران، داستان های رضوی، کاروان ها و زائران پیاده، نماز عید فطر، حدیث سلسله الذهب و کرامت انسانی با الهام از آموزه های رضوی و اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۳۰ دی ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی esfahanshamstoos.ir ثبت نام و تا ۲۵ بهمن اصل اثر را به دبیرخانه جشنواره به نشانی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان ارسال کنند.

کد خبر 361941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.