توان‌خواهان توانمند، نیازمند حمایت

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: توان‌خواهان توانمند باید حمایت شوند و حمایت آنان نشان‌دهنده قدرت اصفهان است.

محمد عیدی پس از بازدید از نمایشگاه آثار نابغه ناشنوا علی حاجی علی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این‌چنین نمایشگاه‌ها باید توسعه یابد چون نشان دهنده خلاق بودن شهر اصفهان است.

وی افزود: این آثار از شهر اصفهان باید فرا تر برود و به کل استان و سپس به کل کشور رسوخ کند چون صنایع دستی جزو نمادهای اصفهان است و شهر اصفهان را بیش از پیش زبان‌زد عموم می‌کند از همین جهت توسعه آن دارای اهمیت بالایی است.

رییس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری اصفهان ادامه داد: این که تولید کننده این آثار یک فرد توانخواه است ، جلوه هنر و خلاقیت اصفهان را نشان می‌دهد و الگوی خلاقیت برای همه است.

وی در خصوص هدف برگزاری این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها پیامی برای تمام توانخواهان توانمند دارد و آن این است که تفاوتی با بقیه ندارند و می‌توانند با هنر و توانایی خود در شهر خلاق موفق شوند و اصفهان را در مسیر توسعه پایدار یاری دهند.

عیدی در خصوص اقدامات صورت گرفته شهرداری برای توانخواهان بیان کرد: می‌دانیم اصفهان جزو پیشتازان این امر بوده‌است اما آنطور که لیاقت این افراد است حمایت نشده‌اند که البته در برنامه‌های شهرداری حمایت ازین افراد نیز وجود دارد و زیر ساخت‌ها برای بروز خلاقیت این افراد ایجاد شده‌است.

کد خبر 361923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.