شلوغی خیابان‌های شهر در سه‌شنبه‌ بدون خودرو

تعداد خودروها در سطح خیابان‌های شهر در «سه‌شنبه بدون خودرو» تفاوتی با دیگر روزهای هفته ندارد، در این دقایق بیشتر معابر مرکزی شهر ترافیک سنگینی دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، ‌سه‌شنبه ساعت ۱۹- بسیاری از رانندگان با توجه به ترافیک مرکز شهر، برای رهایی از این شلوغی‌ها به رینگ سوم شهر روی آورده‌اند و به همین دلیل بزرگراه‌های شهر نیز بسیار شلوغ شده است.

بر اساس این گزارش، ترافیک در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه همت و مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی سنگین و تردد خودروها با کندی انجام می‌شود.

خیابان شمس‌آبادی حدفاصل خیابان طالقانی تا خیابان عباس‌آباد به دلیل پارک دوبل خودروها ترافیک سنگینی دارد، اما در بزرگراه شهید چمران مسیر حرکت خودروها  به سمت زیرگذر میدان لاله مطلوب است.

اگر از خیابان سجاد قصد حرکت به سمت چهارراه فرایبورگ را دارید، بد نیست بدانید که در ترافیک سرسام‌آوری گرفتار خواهید شد.

خوشبختانه رعایت توقف خودروها پشت خط عابر پیاده از سوی بیشتر رانندگان انجام می‌شود، این در حالی است که بیشتر موتورسیکلت سواران شهر همچنان از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند.

در مسیر حدفاصل پل ابوذر تا پل فلزی، همچنین خیابان توحید ترافیک کم حجم است، شمال پل فردوسی تا تقاطع پاسداران کمال اسماعیل حجم زیادی از خودروها درگیر ترافیک شده‌اند.

در مسیرهای جنوب به شمال و شمال به جنوب روگذر خیابان امام خمینی ترافیک چندانی دیده نمی شود، همچنین درخیابان جی حدفاصل خیابان همدانیان تا میدان احمدآباد حجم تردد خودروها زیاد است.

اگر از میدان انقلاب وارد خیابان کمال اسماعیل شوید و قصد حرکت به سمت پل فردوسی را داشته باشید، با ترافیکی روان رو به رو خواهید شد.

کد خبر 361880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.