آیین های پیروزی انقلاب باید خودجوش باشد نه دولتی

استاندار اصفهان تأکید کرد: آیین‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت خودجوش و مردمی و نه به صورت اداری و دولتی برگزار گردد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان برگزار گردید، با اشاره به اینکه امروز روش‌های تبلیغی سنتی کارکردهای محدودی دارد؛ اظهار کرد: باید فکر نو و روش‌های جدید برای نمایش دستاورهای انقلاب اسلامی مورد توجه دست اندرکاران قرار گیرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه شهدای قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، توصیه کرد: شهرداری باید آیین یادبود شهدای قبل از انقلاب را نیز برگزار نمایند تا در کنار سایر رویدادهای انقلاب، در معرض توجه عموم قرار گیرد.

رضایی خواستار استفاده بهینه از فضای مجازی در این خصوص شد و افزود: جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید از حالت اداری خارج و به جشن خودجوش و مردمی تبدیل شود.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه باید اختیارات لازم به شهرستان ها داده شود، افزود: باید از روش‌های مناسب در جهت مردمی کردن جشن انقلاب استفاده شود.

استانداراصفهان افزود: امروز در جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم و استکبار با تمام قوا ورود پیدا کرده است و جنگ دوم امروز کشور جنگ فرهنگی و نرم است و باید در این مراسم، جوانان مخاطب قرار گیرند و با شیوه‌های جدید قشر جوان و نوجوان را با برکات انقلاب آشنا نمود.

دستاوردهای انقلاب باید برای جوانان بازگو شود

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: مهمترین اقدام در جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی تبیین فعالیت های انجام شده با توجه به دشمنی های استکبار در این سال ها است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه با لطف خداوند و تلاش دولت ها، پیشرفت های خوب و بی نظیری در بخش های مختلف از جمله علم پزشکی در این ۴۰ سال صورت گرفته است، افزود: این دستاوردها باید برای جوانان بازگو شود.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطر نشان کرد: علیرغم ۳۷ سال تحریم اقتصادی و تحمیل جنگ ۸ ساله ؛ ایران اسلامی همچنان روی پای باقدرت خود ایستاده است.

کد خبر 361865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.